AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

172 bij 84 kilo ongeveer

Ik zou die foto's in de bladen niet als realiteit zien. Tegenwoordig wordt alles standaard geretoucheerd(photoshop). Check die video van die cassidy. Hij is veel kleiner dan op de foto's. Het is gewoon een ordinaire beachboy.

traint hij eigenlijk wel rug en triceps,want die lijken te ontbreken:rolleyes:

sean cassidy = lucky genes

Aan de raketgeleerden hierboven. Wat riggard bedoelde met zijn opmerking is heel simpel; indien hij zijn benen wel (fatsoenlijk!!!) had getraind, dan was hij nu tien kilo zwaarder geweest.

Jongens, zeik niet zo. Hij verdient meer doekoe met zijn 50 cm benen dan jullie ooit zullen doen! Ain't life a b*ch :D

Jongens, zeik niet zo. Hij verdient meer doekoe met zijn 50 cm benen dan jullie ooit zullen doen! Ain't life a b*ch :D

En dat is ook een van de redenen waarom wij hem afzeiken, ik heb mijn kuiten nog nooit afzonderlijk getraint, maar die zijn wel groter als de zijne:D

Hij heeft wel gelijk wanneer hij zegt: Ik heb alleen maar abs en chest. Want verder heeft ie niet bijster veel. Behalve goede genetische shape natuurlijk

Hij heeft weinig massa, maar zijn borst is van uitzonderlijke kwaliteit.Ik ken maar weinig jongens die zo'n complete borst hebben, is gewoon puur genen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie het zo. En jullie moeten lezen hoe ik het zie, want dit is MIJN topic:cool:

Heb je het lichaam van een bodybuilder of een 'goed' gespierd lichaam (benen, rug, armen, borst), dan mag je deze gast afzeiken. Ben je bol of dun, dan niet, want dan heeft hij ondanks het feit dat hij alleen abs en chest heeft een aangenamer lichaam dan jullie:cool:

Ik vind zijn lichaam maar niks, zou niet met m willen ruilen. Enige wat hij doet is volgens mij biceps trainen met dumbbells de vrouwen ook gebruiken en bankdrukken.:cool:

Ik zie het zo. En jullie moeten lezen hoe ik het zie, want dit is MIJN topic:cool:

Heb je het lichaam van een bodybuilder of een 'goed' gespierd lichaam (benen, rug, armen, borst), dan mag je deze gast afzeiken. Ben je bol of dun, dan niet, want dan heeft hij ondanks het feit dat hij alleen abs en chest heeft een aangenamer lichaam dan jullie:cool:

Ik vind zijn lichaam maar niks, zou niet met m willen ruilen. Enige wat hij doet is volgens mij biceps trainen met dumbbells de vrouwen ook gebruiken en bankdrukken.:cool:

Natuurlijk mag je hem afzeiken, als je nu pas begint met trainen en je ziet een idioot trainen, mag je hem dan niet afzeiken. Jij ben zwaar ecto en je doet er alles aan om groot te worden, je traint correct, traint alles etc. Je ziet een gast die groter is, mag je hem dan niet afzeiken? Jij kan er echter toch ook niks aan doen dat jij nu pas begint of minder aanleg hebt, echter als jij ook zo traint dan heb je de recht niet om hem af te zeiken.

• Topic Starter Topic Starter
Natuurlijk mag je hem afzeiken, als je nu pas begint met trainen en je ziet een idioot trainen, mag je hem dan niet afzeiken. Jij ben zwaar ecto en je doet er alles aan om groot te worden, je traint correct, traint alles etc. Je ziet een gast die groter is, mag je hem dan niet afzeiken? Jij kan er echter toch ook niks aan doen dat jij nu pas begint of minder aanleg hebt, echter als jij ook zo traint dan heb je de recht niet om hem af te zeiken.

Wat is er zo idioot aan hem? Hij doet kennelijk wel iets goed om een bepaalde shape te krijgen.

Wat is er zo idioot aan hem? Hij doet kennelijk wel iets goed om een bepaalde shape te krijgen.

Hij is BrEzAaH, traint alleen bovenlichaam, biceps en triceps zijn ook niet al te veel waard. Dat is in mijn ogen idioot. Ook tijdens dat filmje zag je hem meer patse dan trainen.

Terug
Naar boven