MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Mis ik nou iets?!?! Hoe kan jij aan die stats nu zijn Bench en Squat afleiden??
iemand met zo'n chest enzo met dat gewicht zal niet zulke denderende benen hebben bedoelde ik te zeggen. maar was ironisch bedoeld.

desalniettemin zijn de punten waar ie hard aan werkt wel dik in orde.

oja en ryu waarom zouden zijn kuiten klein moeten zijn op zo'n laag vetpercentage? lijkt me dat dat juist een voordeel kan zijn ivm het vele cardiowerk.

Hier een pic van Sean Cassidy voor de mensen die hem niet kennen:

Voor mij is de fysiek van Bob Paris toch wel perfectie :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

iemand met zo'n chest enzo met dat gewicht zal niet zulke denderende benen hebben bedoelde ik te zeggen. maar was ironisch bedoeld.

desalniettemin zijn de punten waar ie hard aan werkt wel dik in orde.

oja en ryu waarom zouden zijn kuiten klein moeten zijn op zo'n laag vetpercentage? lijkt me dat dat juist een voordeel kan zijn ivm het vele cardiowerk.

Ik zeg nergens dat ze klein moeten zijn. Het verschil alleen met 16% of 6% merk je echt wel met omvang van kuiten of andere spiergroepen.

Ik zeg nergens dat ze klein moeten zijn. Het verschil alleen met 16% of 6% merk je echt wel met omvang van kuiten of andere spiergroepen.

Hoeveel scheelde het bij jouw qua omvang Ryu .......? Ben toch wel benieuwd omdat ik nooit beneden de 8% heb gezeten :)

zoveel vet hou je toch niet vast op je kuiten? of zie ik het nu verkeerd, mijn kuiten zijn eigenlijk nauwelijks kleiner geworden sinds ik cut, zijn zelfs iets gegroeid geloof ik.

tuurlijk zal vet een rol spelen maar ik denk niet dat het hier om vele centimeters gaat.

zoveel vet hou je toch niet vast op je kuiten? of zie ik het nu verkeerd, mijn kuiten zijn eigenlijk nauwelijks kleiner geworden sinds ik cut, zijn zelfs iets gegroeid geloof ik.

tuurlijk zal vet een rol spelen maar ik denk niet dat het hier om vele centimeters gaat.

Volgens mij kun je het een beetje vergelijken met je voorarmen. Die zullen ook niet meer dan 2 cm afnemen kwa omvang.

44pyr1f.jpg

Terug
Naar boven