XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

synthol in zn tepels!

Zeggen dat ik dik ben:( Ik begin echt te denken dat ik geen spieren heb omdat ik zoveel vet heb:mad:

Och Och... Dit zit je dwars dus! Wat een held om het in een ander topic naar voren te halen , hoor! :thumbs:

Je moet je kuiten in je bulk gewoon niet vergelijken met iemand die bijna ripped genoeg is om wedstrijden te doen. Punt uit. Je kan pas eerder geven als je zelf ook op die stats zit of bent geweest. En ga maar eens naast zo knul als sean staan, zal je nog vies tegenvallen.

En nee ik vind je nergens dik , dus stop met dat soort stomme dingen te roepen in andere topics.

Ok "ryu" doen we!!!!! haha.

Rustig maar tijger, het is maar internet.

Mouse%20Found%20On%20Mars.jpg

hehe lekker hoor :D :D

Och Och... Dit zit je dwars dus! Wat een held om het in een ander topic naar voren te halen , hoor! :thumbs:

Je moet je kuiten in je bulk gewoon niet vergelijken met iemand die bijna ripped genoeg is om wedstrijden te doen. Punt uit. Je kan pas eerder geven als je zelf ook op die stats zit of bent geweest. En ga maar eens naast zo knul als sean staan, zal je nog vies tegenvallen.

En nee ik vind je nergens dik , dus stop met dat soort stomme dingen te roepen in andere topics.

Jij neemt deze reactie serieuzer dan dat ik ooit ben geweest???

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn ideale lichaam :D

Heel grappig "Markie+nummer"

Kon het even niet laten.

Mijn voorbeeld is dat plaatje bij xxlnutrition op de site.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

chris morse zeker weten, maar zal nog wel een aantal jaar gaan duren.

gast heeft echt zieke triceps

Mooi foto's allemaal! Dat maakt het alleen maar nog verleidelijker om de volgende stap te nemen. :D

Mooi foto's allemaal! Dat maakt het alleen maar nog verleidelijker om de volgende stap te nemen. :D

Mijn motto is : Niet janken maar spuiten. Dus wanneer gaat Prins Pinda aan de AAS??

AAS is geil hoor heeeeeeeeeeeel geil :D

Mijn motto is : Niet janken maar spuiten. Dus wanneer gaat Prins Pinda aan de AAS??

AAS is geil hoor heeeeeeeeeeeel geil :D

hahahaha ik zat al te wachten op jou reactie!!! Eerst nog even 2 wedstrijden natural pakken en daarna kijken hoe ik uit de gezondheidstesten kom.

Veiligheid voor alles!

P.s Kunnen we wel samen T'town onveilig maken ! :D Trekken we ons Spartaaaaaaa pakje aan :D

Terug
Naar boven