MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Mensen die vaak denken dat andere dingen gay zijn of andere mensen ermee proberen te beledigen zijn vaak de closet gays. We condemn in others what we fear most in ourself.

Zijn we niet allemaal zo dan? verwijfd gepraat of met babyolie besmeurde gasten met de boxer op half 7 schrikt mij iig af. Niet dat het fysiek slecht is,maar het krijgt een rare bijsmaak. Een bord met poep naast een lekker biefstukje maakt het stuk vlees toch ook minder aantrekkelijk om op te eten?

Laatst bewerkt:
+1

Hoelang is die vacuumpose gast eigenlijk? Lijkt me nogal kort op die foto namelijk.

Die "vacuumpose gast" heeft een naam, danny padilla;)

DANNY PADILLA
BIRTHDATE: April 3, 1951
HEIGHT: 5'2"
WEIGHT: 175 pounds
Dubbed the Giant Killer, 5'2" Danny Padilla regularly defeated his towering opposition by way of stellar proportions and flowing lines rather than mere mass--not that he wasn't endowed in the area of striated muscle as well.
Looking at photos of Padilla standing solo, it's difficult, if not impossible, to determine his (lack of) height. Some short men sport proportions typical to their height: long torso matched with stubby limbs. Not so the Rochester, New York, native. Every bodypart is in near perfect ratio with the others. His muscle bellies are round and emanate from tiny joints. It has been said that Padilla's only shortcoming is his shortness. Yet, no one can explain why a person's verticality should have any bearing on the judging of his muscularity.
Like Robby Robinson (who was a good friend and a frequent onstage rival throughout the late 1970s), Padilla has retained his condition well into middle age, lending credence to the idea that the pursuit of a quality physique above all is a strategy in bodybuilding that could yield benefits for a lifetime.

Dwerg dus.

Dat lichaam krijg je sowieso nooit. Want de vormen van spieren etc zijn allemaal genetisch vastgelegd.
Stel gewoon doelen als zoveel kilo bij zo'n vetpercentage, maar neem nooit iemand anders als voorbeeld, want dat kan niet ;)

Ik quote liever geen plaatjes maar deze mag wel vaker voorbij komen.
t*ring hey

Laatst bewerkt:
Dat lichaam krijg je sowieso nooit. Want de vormen van spieren etc zijn allemaal genetisch vastgelegd.
Stel gewoon doelen als zoveel kilo bij zo'n vetpercentage, maar neem nooit iemand anders als voorbeeld, want dat kan niet ;)

Je kan wel iemand als voorbeeld nemen, maar dit zal voor velen inderdaad niet mogelijk zijn :P Wat een fysiek.

Geef mij maar een belletje wanneer je er zo uitziet!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.074
Zijn we niet allemaal zo dan? verwijfd gepraat of met babyolie besmeurde gasten met de boxer op half 7 schrikt mij iig af. Niet dat het fysiek slecht is,maar het krijgt een rare bijsmaak. Een bord met poep naast een lekker biefstukje maakt het stuk vlees toch ook minder aantrekkelijk om op te eten?

Je hoort die gasten niet praten, dus dat is onzin.

En kennelijk val jij dus op grote gespierde mannen in kleine broekjes met bruiningsmiddel op hun lichaam. Het maakt niet uit, we oordelen niet hier op DBB.

Je hoort die gasten niet praten, dus dat is onzin.

En kennelijk val jij dus op grote gespierde mannen in kleine broekjes met bruiningsmiddel op hun lichaam. Het maakt niet uit, we oordelen niet hier op DBB.

"Posts: 620"

sssssssst ;)

Mijn ideale lichaam?
Daster :(

2u7c4f7.jpg

Bruut is idd het juiste woord

Terug
Naar boven