insanityy
Huge Freak
- Waardering
- 668
Idd , alsof je dit met 'fitness' kan bereiken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn doel (jep, die is eerder voorbij gekomen):
![]()
http://farm2.static.flickr.com/1298/1230981229_ea59a3da69.jpg?v=0

Mijn doel (jep, die is eerder voorbij gekomen):
![]()
http://farm2.static.flickr.com/1298/1230981229_ea59a3da69.jpg?v=0
6 maanden, 4x p/week trainen, vrij schoon eten, wat cardio hier en daar en je bent er...
Maar geloof me, als je dit hebt bereikt over een tijdje, verandert je beeld van jezelf weer, en wil je alsnog weer een stap verder.
6 maanden, 4x p/week trainen, vrij schoon eten, wat cardio hier en daar en je bent er...
Maar geloof me, als je dit hebt bereikt over een tijdje, verandert je beeld van jezelf weer, en wil je alsnog weer een stap verder.
4x 6 maanden, 4x p/week trainen, vrij schoon eten, wat cardio hier en daar en je bent er...

Jaja, totdat iemand hier weer zulke foto's post als resultaat van een periode trainen, dan krijgt hij zeker een 8,5+ voor zulke foto's omdat 3/4 van dit forum het een top fysiek vind, zegt genoeg over al die fysieken achter die beeldschermen thuis.
6'3" en 210lbs oftewel 1,90m bij 95kg.Zo indrukwekkend ziet ie er toch niet uit ??
rond de 80 al ie wegen
Bedankt voor je vertrouwen in mijn kunnen, ik hoop dat ik het idd zo snel voor elkaar krijg6 maanden, 4x p/week trainen, vrij schoon eten, wat cardio hier en daar en je bent er...
(naturel dan)Zelfde gast dit en volgens mij zit hier aardig kracht achter ondanks dat geen BB podium fysiek is (blijft een 'fitnessmodel') maar denk dat het merendeel van DBB het bij lange na niet haalt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik vind het iig prachtig en ik zal heel wat moeten BB-en om er zo bij te staan![]()
Ik probeerde een paar post terug uit te leggen dat fitness meer is dan een beetje gezellig lopen kletsen en een stukje wandelen op de loopband.
Natuurlijk zijn er mensen die 1x per week gaan en die geen reet uitvoeren en heel tof lopen te doen in hun vriendenkring over het feit dat ze zo sportief zijn en aan 'fitness' doen.
Een beetje vaag maar zo zie ik het verschil ongeveer tussen fitness en bodybuilding:
Ik ambieer eerder een fitness fysiek wat voor mij betekent iets meer cardio en minder nadruk op zware massa training i.c.m. bulken e.d. Ik train en eet volgens een strikt schema maar minder gericht op zware progressie maar meer op langzaam opbouwen en mijn vetpercentage redelijk laag houden.
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [afbeelding niet meer beschikbaar]
ik vind die plaatjes van de beachboys die hier gepost worden er altijd zo gay uitzien. Schrikt direct af zo'n fysiek dan. Die van de ufc zijn trouwens ok.
ah please mag ik er ook wat over zeggen.............. Mooi. HAHAHAHAHAH
wat een onzin.
Fitness vertaald levert op: fit zijn/worden
Bodybuilding: spier opbouw.
En jij wilt mij gaan vertellen dat foto 1: niet gespierder is als de gemiddelde man huh?
Jongen al weeg je 50 kg en wil je opbouwen naar 60kg, spiermassa als doel hoe weinig ook = bodybuilding.
De term fitness is ontstaan omdat bodybuilding eng klinkt. Zelfde als wellnesscentres ipv sportscholen.

)Ik vind die plaatjes van de beachboys die hier gepost worden er altijd zo gay uitzien. Schrikt direct af zo'n fysiek dan. Die van de UFC zijn trouwens ok.