XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

wkfslc.jpg

Toch wel een streeffysiek.

dit is wat ik wil :D dus word nog loei hard trainen en eten :rolleyes:

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Matt ''Kroc" Kroczaleski

alleen een iets vollere onderrug

Zeker, als je maar genoeg eet en traint kom je d'r wel!

:roflol: :D

Voor mij :

DSC00172-300x225.jpg

DSC00179-300x225.jpg

1289892orig-225x300.jpg

Wil natural blijven dus hoeft niet per sé zo droog, is uiteraard een meerjarenplan en ben al blij als ik al ooit dichtbij een dergelijke fysiek geraak aan zo'n laag vetpercentage.

Van wie zijn die bovenste 2 pics nu weer?

dit is wat ik wil :D dus word nog loei hard trainen en eten :rolleyes:

Als je dat echt graag wil moet je er voor gaan, zijn niet veel gastjes die al op zo'n jonge leeftijd Jay als voorbeeld hebben. Heel veel met de genen om de top te halen maar bijna niemand heeft de wil. Alleen vrees ik dat je niet weet wat er allemaal bij komt kijken en als je dat weet of je het nog wel wil.

Als je dat echt graag wil moet je er voor gaan, zijn niet veel gastjes die al op zo'n jonge leeftijd Jay als voorbeeld hebben. Heel veel met de genen om de top te halen maar bijna niemand heeft de wil. Alleen vrees ik dat je niet weet wat er allemaal bij komt kijken en als je dat weet of je het nog wel wil.

haha ja ik weet inderdaad niet precies wat er allemaal bij komt kijken. maar als ik iets wil ga ik er ook helemaal voor maakt niet uit wat het kost:D dus ik ga er zoveel mogelijk aan doen om er in ieder geval in de buurt van te komen. en zo lang mogelijk naturel blijven.

haha ja ik weet inderdaad niet precies wat er allemaal bij komt kijken. maar als ik iets wil ga ik er ook helemaal voor maakt niet uit wat het kost:D dus ik ga er zoveel mogelijk aan doen om er in ieder geval in de buurt van te komen. en zo lang mogelijk naturel blijven.

Succes ermee in ieder geval :D

Deze foto is al eens voorbij gekomen:

2e333ox.jpg

Ik zou god op mijn blote knietjes bedanken indien ik zo'n prachtig fysiek zou hebben :D

Gewoon even voor tijdens de zomermaanden..

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven