LIL Priest
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 152
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
lol roy had nog niet zo'n foto van em gezien
en mij maar uitmaken voor homo

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

lol roy had nog niet zo'n foto van em gezien
en mij maar uitmaken voor homo![]()

Ja de foto is iets wat aan de gay-kant, maar ik dacht LiL Priest is toch homo dus ik plaats hem voor hem![]()
Ja de foto is iets wat aan de gay-kant, maar ik dacht LiL Priest is toch homo dus ik plaats hem voor hem![]()
eerlijk gezegt voelde ik wel wat voor roy maar nu dat ik jou gezien heb afgelopen week ging me hartje toch iets harder van bonken.
dit is wat ik wildus word nog loei hard trainen en eten
![]()
Zeker, als je maar genoeg eet en traint kom je d'r wel!

dit is wat ik wildus word nog loei hard trainen en eten
![]()
Als je dat echt graag wil moet je er voor gaan, zijn niet veel gastjes die al op zo'n jonge leeftijd Jay als voorbeeld hebben. Heel veel met de genen om de top te halen maar bijna niemand heeft de wil. Alleen vrees ik dat je niet weet wat er allemaal bij komt kijken en als je dat weet of je het nog wel wil.
dus ik ga er zoveel mogelijk aan doen om er in ieder geval in de buurt van te komen. en zo lang mogelijk naturel blijven.haha ja ik weet inderdaad niet precies wat er allemaal bij komt kijken. maar als ik iets wil ga ik er ook helemaal voor maakt niet uit wat het kostdus ik ga er zoveel mogelijk aan doen om er in ieder geval in de buurt van te komen. en zo lang mogelijk naturel blijven.