MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

deze is inderdaad al een paar keer voorbij gekomen, echt een streeffysiek, mede omdat ie nog wel binnen handbereik ligt.

Binnen handbereik? Dat impliceert dat het voor jou goed mogelijk is dit te halen binnen de twee jaar ofzo.
No offence, Loo, maar ik denk dat al dat gekontlik in jouw log je perceptie toch wat heeft veranderd.
Dit is echt een brutale fysiek. Sowieso 90-95 kg bij 1m80 (gesteld dat ie zo groot is) aan 6-7%. Een dergelijke fysiek is hier op DBB toch vrij zeldzaam.

Om er zo uit te zien als die gast moet je gewoon zijn genen hebben, maar dat heeft niemand behalve hij. Zijn borst ziet er goed uit, schouders en armen zien er op de foto niet echt bijzonder uit.

Binnen handbereik? Dat impliceert dat het voor jou goed mogelijk is dit te halen binnen de twee jaar ofzo.
No offence, Loo, maar ik denk dat al dat gekontlik in jouw log je perceptie toch wat heeft veranderd.
Dit is echt een brutale fysiek. Sowieso 90-95 kg bij 1m80 (gesteld dat ie zo groot is) aan 6-7%. Een dergelijke fysiek is hier op DBB toch vrij zeldzaam.

+1

ik zie dit een boardmember niet nadoen. No offence Loo ;)

Wat is er niet haalbaar aan 90(-95)kg bij 1m80 als natural? Dat is trouwens eerder een kleine 10% volgens mij. Hou ook rekening met de zon en bijhorende schaduwen, je ziet er al snel wat groter uit.

Hij is bruut, maar wel haalbaar als natural met de nodige genen al speel je het wel niet zomaar klaar op een paar jaar.

Boven de 10% vetpercentage idd, zn abs komen nog maar net door.

Wat is er niet haalbaar aan 90(-95)kg bij 1m80 als natural? Dat is trouwens eerder een kleine 10% volgens mij. Hou ook rekening met de zon en bijhorende schaduwen, je ziet er al snel wat groter uit.

Hij is bruut, maar wel haalbaar als natural met de nodige genen al speel je het wel niet zomaar klaar op een paar jaar.

Dat is heel zeker haalbaar als natural! Maar zeker niet eenvoudig.
Loo zegt dat dit binnen handbereik is en dus voor hem vrij snel te behalen. Dat lijkt mij echter sterk.
Ik ga dus volledig mee in jouw conclusie. :)

"binnen handbereik" is wat te optimistisch ja.

Het is ****ing hard werken.

Maar nog steeds realistischer dan 99 % van de fysieken die hier voorbij komen.

Ach zo bijzonder is dat fysiek inderdaad niet, hij heeft gewoon een goed ontwikkelde borst. Zijn armen zijn niet bijzonder, en aan zn benen te zien squat hij niet meer dan 100kg.

Ach zo bijzonder is dat fysiek inderdaad niet, hij heeft gewoon een goed ontwikkelde borst. Zijn armen zijn niet bijzonder, en aan zn benen te zien squat hij niet meer dan 100kg.

Ben ik het toch niet mee eens bro. Hij zit iig onder de 10%, je ziet duidelijke aflijning in zijn abs , de vraag is natuurlijk of hij ze opspant of niet. Doet hij diit niet dan gok ik toch ook een 7-8%.

Als zijn benen niet opgespannen zijn dan is het toch ook wel redelijk bruut hoor ,zeker weten dat hij meer squat dan 100kg. Je moet rekening houden met zijn lagere vp% ook.

Vind dit gewoon top , maar veel ligt hier idd aan zijn genen. Ik heb bv al zeker zijn abs neit mee :(

internet blijft heerlijk om the cruzen' in je e-car.

LOL @ squatopmerkingen hierzo :p

Ik squat 100kg net aan (iets onder parrallel) terwijl ik maar iets van 57cm beentjes heb en ik durf met zekerheid te zeggen dat die op de foto 'ietsjes' groter zijn :rolleyes:

Bodybuilding is zoizo 90% genen en die kerel heeft gewoon genen ;)

Ik squat 100kg net aan (iets onder parrallel) terwijl ik maar iets van 57cm beentjes heb en ik durf met zekerheid te zeggen dat die op de foto 'ietsjes' groter zijn :rolleyes:

Idem ik squat ook rond de 110 ATG en heb 63cm benen , ben er zeker van dat deze kerel zijn benen een stuk forser zijn.

Idem ik squat ook rond de 110 ATG en heb 63cm benen , ben er zeker van dat deze kerel zijn benen een stuk forser zijn.

Denken jullie met alles zo simpel?

Iemand die met 20 kilo curlt heeft grotere armen als iemand die met 15 kg curlt?
Iemand die 90kilo weegt is dikker dan iemand die 80 kg weegt??

Altijd maar gewichten plakken aan fysieken, dat slaat echt nergens op. Daarbij komt dat het toch geen drol uitmaakt wat die gast squat en of hij uberhaupt wel squat? zijn benen zien er goed uit...

Iemand die met 20 kilo curlt heeft grotere armen als iemand die met 15 kg curlt?

Altijd maar gewichten plakken aan fysieken, dat slaat echt nergens op. Daarbij komt dat het toch geen drol uitmaakt wat die gast squat en of hij uberhaupt wel squat? zijn benen zien er goed uit...

Idd je weet geen van zijn afmetingen en gewichten doen er al helemaal niet toe. En tevens kan het percentage en het gewicht totaal anders uitvallen op een ander frame daarom is tevens aanleg ook zeker een belangrijke factor

Nee, ik denk niet met alles zo simpel.
De kans is zeer groot dat iemand die (bij dezelfde lengte) een stuk dikkere armen heeft meer kan curlen ja.
Hoeft niet per sé dikker te zijn maar hij is 100% zeker zwaarder.

Wie niet squat is een p*ssy :D

Heerlijk deze discussie om die ubergeile foto.. :D

Zijn vetpercentage zal inderdaad rond de 8 a 9% zitten. Die gast heeft gewoon de finish bereikt; alles in perfectie. Tuurlijk kan het allemaal nóg opgepompter qua spieren, maar dit vind ik toch mooier en natuurlijker ogen dan een Jay Cutler.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven