XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

nee geen k*tspelletje, gewoon kleine priest vs winterpeen.

Heerlijk deze discussie om die ubergeile foto.. :D

Zijn vetpercentage zal inderdaad rond de 8 a 9% zitten. Die gast heeft gewoon de finish bereikt; alles in perfectie. Tuurlijk kan het allemaal nóg opgepompter qua spieren, maar dit vind ik toch mooier en natuurlijker ogen dan een Jay Cutler.

Agreed. Moest hij nog lager staan dan zou je aders over zn onderbuik moeten zien lopen.

Altijd met die zever over genen. Dat lijkt mij een gemakkelijk excuus!

Wie is dat?

Nee het is een feit. Iedereen kan een bepaalde grootte halen maar niet bepaalde vormen omdat iedereen anders gebouwd is en andere aanhechtingen heeft enz.
Of je had het niet over mijn post.

Nee ik had het niet over de jouwe.
Maar over elke stakker die zijn bb-lat laag legt omdat zijn genen 'slecht' zouden zijn.

2eajrkz.jpg

:D

Ach man ik haal dat fysiek binnen 1 jaar.

Mijn doel lichaam

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is mijn doel lichaam ik weet ik heb nog een hele weg te gaan,
Maar ik heb er alles voor over echt alles!

Mensen die mij willen hebben mogen altijd een een bericht sturen met tips ofzo.
Alvast bedankt.

Greets Jason

Binnen handbereik? Dat impliceert dat het voor jou goed mogelijk is dit te halen binnen de twee jaar ofzo.
No offence, Loo, maar ik denk dat al dat gekontlik in jouw log je perceptie toch wat heeft veranderd.
Dit is echt een brutale fysiek. Sowieso 90-95 kg bij 1m80 (gesteld dat ie zo groot is) aan 6-7%. Een dergelijke fysiek is hier op DBB toch vrij zeldzaam.
Als ik Loo's zwembad foto en de oude foto zo zie is er zeker voor hem een potentieel dat fysiek te gaan halen..heeft een zelfde soort borst aanhechrting en shit..alleen die benen..tja dat wordt een probleempje;)

Als ik Loo's zwembad foto en de oude foto zo zie is er zeker voor hem een potentieel dat fysiek te gaan halen..heeft een zelfde soort borst aanhechrting en shit..alleen die benen..tja dat wordt een probleempje;)

Ik zeg toch ook nergens dat hij dat niet kan halen? Gewoon niet zo makkelijk als hij in z'n eerste post beweert. Maar hij heeft het daarna genuanceerd en daar ga ik wel volledig mee akkoord.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is mijn doel lichaam ik weet ik heb nog een hele weg te gaan,
Maar ik heb er alles voor over echt alles!

Mensen die mij willen hebben mogen altijd een een bericht sturen met tips ofzo.
Alvast bedankt.

Greets Jason

Direct beginnen met AS, non-stop en een wedstrijd-coach als trainer zoeken.

Doel lichaam

wedstrijd coach zoeken is weer wat overdreven, dit fysiek is zeker wel te bereiken je zult echter idd wel aan de AS moeten.

Dank je wel voor de snelle reactie.
Maar heb wel een vraagje een AS wat is dat juist want ik heb al een tijdje mijn acount maar ben nog maar sins een week bezig op de website.
Dus weet ik zelf niet veel of toch wel vrij niets van bodybuilding, maar ben wel vast beraden om dit lichaam te behalen.
Net als wat ik in de vorige post vermelden ik heb er alles voor over om mijn doel te behalen.

Mvg.
JasonCJ

AS = Anabole Steroide = drugs

Terug
Naar boven