AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

precies ! weer wat geleerd, goed heej :)

Zal ik jou nu es wat leren ? Antwoord is nooit met deetee, het is een zelfstandig naamwoord. Dat knappe zit niet tussen je oren geloof ik...

Ow ow de onnozelheid:D

precies ! weer wat geleerd, goed heej :)

Zal ik jou nu es wat leren ? Antwoord is nooit met deetee, het is een zelfstandig naamwoord. Dat knappe zit niet tussen je oren geloof ik...

Ow ow de onnozelheid:D

Oke professor Einstein. Wordt nu ook maar eens zo slim in bodybuilding als in Nederlands dan voeg je tenminste nog wat nuttige informatie toe op dit forum ipv zo'n onzin te posten.

Hehe thx bro, ben er mee bezig, hopen dat ik inderdaad wat kan toevoegen als ik 1000 posts verder ben. Ondertussen leer ik van jullie. Als je vragen hebt over Nederlands of andere dingen, weet je me te vinden.

Only on dbb

Oke professor Einstein. Wordt nu ook maar eens zo slim in bodybuilding als in Nederlands dan voeg je tenminste nog wat nuttige informatie toe op dit forum ipv zo'n onzin te posten.

Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen? :roflol:

Jawel? Zit ik er zo ver naast dan

"Oke professor Einstein. Wordt nu ook maar eens zo slim in bodybuilding als in Nederlands dan voeg je tenminste nog wat nuttige informatie toe op dit forum ipv zo'n onzin te posten."

Vervang het ww worden door een ww zonder -d op het einde.
Bv: werken.
Dus dan wordt het: "Werk nu ook maar eens..."
Is geen -t aan toegevoegd, dus bij het worden moet er ook geen -t bij :)

dat mierengeneuk altijd, pfffff ****ing gay

:sl*t:

Da´s al beter, nu met je dikke reet achter die pc vandaan en naar de gym.
Anders redt je het nooit in een jaar.

Haha net gedaan en ja ik heb een dikke ass...ze noemden mij vroeger Hennie Meijer :p ff serieus...zou jij mij kunnen helpen met het vinden van het juiste plaatje als voorbeeldfysiek ? 1.88 m met ong. 12% bf en 95 kg ?

thx alvast :D en karma uiteraard;)

Haha net gedaan en ja ik heb een dikke ass...ze noemden mij vroeger Hennie Meijer :p ff serieus...zou jij mij kunnen helpen met het vinden van het juiste plaatje als voorbeeldfysiek ? 1.88 m met ong. 12% bf en 95 kg ?

Sorry maat, ben niet zo van de kerel-plaatjes maar wie zoekt zal vinden!Succes:)

sjapendoedel en sjekoog zitte volgens mij op dat gewicht/vet% bij die lengte ff in de logjes kijken

Terug
Naar boven