- Waardering
- 4.424
!!!!!!!!!!! ow ow die baksteen123 heJij wist alles al natuurlijk binnen 100 posts.
![]()
Domme vraag dom antwoordt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!!!!!!!!!!! ow ow die baksteen123 heJij wist alles al natuurlijk binnen 100 posts.
![]()

precies ! weer wat geleerd, goed heej

precies ! weer wat geleerd, goed heej
Zal ik jou nu es wat leren ? Antwoord is nooit met deetee, het is een zelfstandig naamwoord. Dat knappe zit niet tussen je oren geloof ik...
Ow ow de onnozelheid![]()
Oke professor Einstein. Wordt nu ook maar eens zo slim in bodybuilding als in Nederlands dan voeg je tenminste nog wat nuttige informatie toe op dit forum ipv zo'n onzin te posten.

Dunno anders vraag ik het niet hè bezemWat zou deze dude wegen dan ? Hij is bij nader inzien best massief
Leer eerst maar eens quoten voor je me populistisch tituleert.Bezem.
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen?![]()
Dat is naar mijn weten gewoon met -dt hoor. Omdat ik het over iemand anders heb komt er een -t achter. Einstein uitleg bitte??

Da´s al beter, nu met je dikke reet achter die pc vandaan en naar de gym.
Anders redt je het nooit in een jaar.
ff serieus...zou jij mij kunnen helpen met het vinden van het juiste plaatje als voorbeeldfysiek ? 1.88 m met ong. 12% bf en 95 kg ?
en karma uiteraard
Haha net gedaan en ja ik heb een dikke ass...ze noemden mij vroeger Hennie Meijerff serieus...zou jij mij kunnen helpen met het vinden van het juiste plaatje als voorbeeldfysiek ? 1.88 m met ong. 12% bf en 95 kg ?
thx alvasten karma uiteraard
![]()

Haha net gedaan en ja ik heb een dikke ass...ze noemden mij vroeger Hennie Meijerff serieus...zou jij mij kunnen helpen met het vinden van het juiste plaatje als voorbeeldfysiek ? 1.88 m met ong. 12% bf en 95 kg ?
thx alvasten karma uiteraard
![]()
sjapendoedel en sjekoog zitte volgens mij op dat gewicht/vet% bij die lengte ff in de logjes kijken