XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

mike_0644.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

groot verschil tussen die 2 fysieken.

OT: mijn doel is een beetje een fitnessfysiek, een mooi streefdoel voor mij is 92 kg met 8% BF

Ja als er veel vet bij het gewicht zit wel, kan je beter een x laten meten weet je teminste waar je aan toe bent. Ik wil zelf 85 wegen met een bf van 10% zit nu op 14-15% en rond 78kg dus ben ook nog fftjes zoet
I know, zal het binnenkort es ff laten doen op de gym, ook al grapte hij dat hij misschien geen tang had die groot genoeg zou zijn :o

Ik heb redelijk gespierde benen, een endo buik en ecto armpjes :)

Hoe lang denk jij er over te doen ?

is mijn perspectief nu zo verkeerd, of heeft 90% hier episch lage standaarden voor wat er clean kan?

Niks nieuws hier. Als zelfs Minotaures met z'n jaartje trainen al gaat discussieren over wat er wel en niet naturel kan is er idd wel een nieuw dieptepunt bereikt.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

179cm 91kg 3% BF. NATUREL.

echt echt echt bruut Gijs

Dat kun je natural halen? Zeer netjes:)

Hervee.....is dat niet de tekenaar van de Smurfen ?

Ik zal es een plaatje van m smurfen...thx Shawkakaw:D

Edit: ah het is een member van dbb...geen foto helaas :(

Heeft iemand nog een voorbeeld ?

Laatst bewerkt:
Niks nieuws hier. Als zelfs Minotaures met z'n jaartje trainen al gaat discussieren over wat er wel en niet naturel kan is er idd wel een nieuw dieptepunt bereikt.

(plaatje)

179cm 91kg 3% BF. NATUREL.

Niet iedereen heeft van die ubergenen als jij ;)

Wat zou deze kerel meten qua bf ?

Stel voor dat hij 1.88 is, wat zou zijn gewicht dan ong. zijn?

Dit komt het dichtst dus bij mn droomfysiek

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waddayafink....te doen in 1 jaar ? Weeg nu 107 bf onbekend maar dik over de 20 zeker:rolleyes:

1 jaar nee, maar moet voldoende doorzettings vermogen kom je na meerdere jaren een heel eind. Plus wie zegt dat jou spieren net zo staan als de zijne?

verbaas me altijd over de onnozelheid. De aders staan bij die kerel op de onderbuik, hij staat op 7% bodyfat en STEL hij is 1.88 lang dan zou ik hem zeker 110kg geven. 30kg spier erbij en jij bent er dus, makkelijk voor een jaartje dus!!!!!!!!

verbaas me altijd over de onnozelheid. De aders staan bij die kerel op de onderbuik, hij staat op 7% bodyfat en STEL hij is 1.88 lang dan zou ik hem zeker 110kg geven. 30kg spier erbij en jij bent er dus, makkelijk voor een jaartje dus!!!!!!!!
!!!!!!!!!!! ow ow die baksteen123 he :) Jij wist alles al natuurlijk binnen 100 posts. :haha:

Maar toch bedankt voor je antwoord, kan ik mn doelen wat verder naar beneden stellen. Cheers matey

Terug
Naar boven