MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Alexey lesukov!!

This is the dream body;)

mainphpg2viewcoreuo5.jpg

iemand een mooi voorbeeld van een dude die 1.88 is, bf van 10 % ongeveer en 95 kg is ? Dat is nl mijn doel voor volgend jaar en ik wil het visualiseren.........

mike_0644.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Konstantin-Konstantinovs.jpg

57.jpg

Dit zijn wel brutale fysieken.

Valt toch wel op dat powerlifting fysieken er anders uitzien dan Bodybuilding fysieken, komt dat echt door andere trainingsmethoden?

Heavy ass squats en deadlifts en events = big traps en brede taille door grote obliques en weinig borst werk

..

Laatst bewerkt:
Yep is de bedoeling, in 12 maanden. Ben nu 107 kg met 188 cm bf geen id...werk aan de winkel dus :)

Yep is de bedoeling, in 12 maanden. Ben nu 107 kg met 188 cm bf geen id...werk aan de winkel dus :)
Ja als er veel vet bij het gewicht zit wel, kan je beter een x laten meten weet je teminste waar je aan toe bent. Ik wil zelf 85 wegen met een bf van 10% zit nu op 14-15% en rond 78kg dus ben ook nog fftjes zoet

Heavy ass squats en deadlifts en events = big traps en brede taille door grote obliques en weinig borst werk

Echt wel meer dan dat.. Bovenstaande (en nog veel meer) PL'ers hebben bijna allemaal supergrove gewrichten; brede heupen, dikke enkels, stevige knieën en ellebogen, en dat heeft weinig te maken met een hoger BF (zie Pudzianowski). De reden dat ze zo gebouwd zijn zal blijkbaar wel bijdragen aan het feit dat ze zo sterk zijn..

Terug
Naar boven