MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Zo zat ik een van die films ook te kijken, bovenlichaam van die gozer met dat baardje, perfect imo!

Vind ik ook. Het rare is wel dat ik zijn benen nog niet zo hard vind afsteken... Mijn droomfysiek zou iig dat bovenlichaam zijn maar dan met toch een stuk meer massa op de legs( beetje zoals arnold)

Gok zo'n 75 tot 83kg en droog.. wil je niet zo'n lekkere volle jongen met een paar %tjes meer:p

Hij oogt wel iets zwaarder? Die spieren zijn overheerlijk.. :eek: zijn koppie heeft ook wel wat.

Nja, wat versta je onder "lekkere volle" jongen? Toch geen hangbuik he?
:p

Hij oogt wel iets zwaarder? Die spieren zijn overheerlijk.. :eek: zijn koppie heeft ook wel wat.

Nja, wat versta je onder "lekkere volle" jongen? Toch geen hangbuik he?
:p

106 onder de 10%:D geen hangbuik, hooguit wat opgezwollen door de grotere maaltijden. :D

Snoes mag blij zijn als een ongeschoren papz*k van 100 kilo en een vp van 33%, zijn kleine vatsige zweetpik wil laten proeven door dr.

r6y1vs.jpg

Hoeveel kg zou die wegen bij welke lengte?

Snoes mag blij zijn als een ongeschoren papz*k van 100 kilo en een vp van 33%, zijn kleine vatsige zweetpik wil laten proeven door dr.

Ga toch weg joh gek kind, of misschien heb je het over jezelf. Als dat zo is, ja, dan kan ik het wel begrijpen. Ik ben donders tevreden met mezelf en jongens zoals jij mochten willen dat ze uberhaupt bij mij in de buurt komen.

Dont feed the troll. :p

uhmmmm and 2 o'clock ill have fish and uh a ricecake

Ga toch weg joh gek kind, of misschien heb je het over jezelf. Als dat zo is, ja, dan kan ik het wel begrijpen. Ik ben donders tevreden met mezelf en jongens zoals jij mochten willen dat ze uberhaupt bij mij in de buurt komen.

I'd agree with you but then we'd both be wrong.

toevallig foto's van jezelf? ik wil ook oordelen :o

[Link niet meer beschikbaar] hier sta je namelijk niet tussen, dus ben bang dat het wel meevalt:D

holy shit jij bent arrogant voor iemand met zo een postuur

Terug
Naar boven