TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
en dan zeggen dat je van voetballen geen gespierde benen krijgt
:-p
idd dat krijg je ook niet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en dan zeggen dat je van voetballen geen gespierde benen krijgt
:-p
Zo zat ik een van die films ook te kijken, bovenlichaam van die gozer met dat baardje, perfect imo!

Gok zo'n 75 tot 83kg en droog.. wil je niet zo'n lekkere volle jongen met een paar %tjes meer![]()
zijn koppie heeft ook wel wat.
Hij oogt wel iets zwaarder? Die spieren zijn overheerlijk..zijn koppie heeft ook wel wat.
Nja, wat versta je onder "lekkere volle" jongen? Toch geen hangbuik he?
![]()
geen hangbuik, hooguit wat opgezwollen door de grotere maaltijden. 
Snoes mag blij zijn als een ongeschoren papz*k van 100 kilo en een vp van 33%, zijn kleine vatsige zweetpik wil laten proeven door dr.
Snoes mag blij zijn als een ongeschoren papz*k van 100 kilo en een vp van 33%, zijn kleine vatsige zweetpik wil laten proeven door dr.

Ga toch weg joh gek kind, of misschien heb je het over jezelf. Als dat zo is, ja, dan kan ik het wel begrijpen. Ik ben donders tevreden met mezelf en jongens zoals jij mochten willen dat ze uberhaupt bij mij in de buurt komen.

Ga toch weg joh gek kind, of misschien heb je het over jezelf. Als dat zo is, ja, dan kan ik het wel begrijpen. Ik ben donders tevreden met mezelf en jongens zoals jij mochten willen dat ze uberhaupt bij mij in de buurt komen.

holy shit jij bent arrogant voor iemand met zo een postuur
Weet jij hoe mijn postuur er nu uitziet dan? Nee, dus zeg geen dingen als je niet WEET wat je zegt.
Dankje.