- Waardering
- 4.424
Geschoond, nu graan ontopic blijven mensen, anders gaan er weekbans vallen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geschoond, nu graan ontopic blijven mensen, anders gaan er weekbans vallen.

Geloof me schat. Warm worden van zulk aandacht zoals hier op het DBB forum gegeven wordt? No way.
Hahahahahaha.. echt joh, dat je dat ook echt denkt, grappig.
Weet je, om heel eerlijk te zijn.. vind ik het eigenlijk best "gezellig" hier zo af en toe. Enne, heb 'veel' geleerd hier op het forum.

Toch wel 'slap geouwehoer'? Joh.![]()
Ik heb in het echte leven nog nooit een jongen / man zo (zoals o.a. die PompeR) tegen mij horen praten.. geloof me. Ach, respect verdien je he.. dat krijg je niet zomaar. Bij de een gaat het sneller dan bij de ander. Dat is wel duidelijk.![]()
Toch wel 'slap geouwehoer'? Joh.![]()
Ik heb in het echte leven nog nooit een jongen / man zo (zoals o.a. die PompeR) tegen mij horen praten.. geloof me. Ach, respect verdien je he.. dat krijg je niet zomaar. Bij de een gaat het sneller dan bij de ander. Dat is wel duidelijk.![]()

De enige die hier doet alsof ie geïnteresseerd is in je respect is marcel3000.

Waar zijn de streef-fysieken gebleven?
Soms echt raar hier, hoe kinderachtige uitspraken een heel topic kunnen vervuilen..
En kom op, met ze alle tegen 1 dame:s Waar zijn de manieren? stelletje homo's
En toch praten ze zo over je, waar je niet bij bent. True story. Maar je hoeft het niet te geloven.![]()

Ja, ik weet dat "mannen" 90% van de tijd aan coïtus denken. Dat hoef je mij niet te vertellen. Het zijn net hondjes.. best grappig eigenlijk. En het is ook grappig hoe makkelijk je ze "gek" kunt maken, of je ze het idee kunt geven dat je ze echt waardeert.
Maar gelukkig is 10% van de mannen een echte heer.![]()
Elke man denkt hetzelfde. Ze uiten zich alleen anders. De jongens die jij in real life kent doen alleen maar aardig om je poesje. Wees blij dat je nu eens een oprechte mening krijgt van mannen die je niet kent ipv die "real life" mannen die je alleen complimentjes geven om in je slipje te komen.
Godzijdank sta ik daar voor 100% achter.Ja, ik weet dat "mannen" 90% van de tijd aan coïtus denken. Dat hoef je mij niet te vertellen. Het zijn net hondjes.. best grappig eigenlijk. En het is ook grappig hoe makkelijk je ze "gek" kunt maken, of je ze het idee kunt geven dat je ze echt waardeert.
Ik denk eerder dat jij het afdwingt door je postuur.
Knap hoor!!
Ja, ik weet dat "mannen" 90% van de tijd aan coïtus denken. Dat hoef je mij niet te vertellen. Het zijn net hondjes.. best grappig eigenlijk. En het is ook grappig hoe makkelijk je ze "gek" kunt maken, of je ze het idee kunt geven dat je ze echt waardeert.
. Hahahahaha en dat is het 'm nou. Alleen mijn toekomstige man komt in mijn slipje.. en HOE.Godzijdank sta ik daar voor 100% achter.
Snoes, jou 'toekomstige' man is niet anders. De dag nadat hij jou sufgedoet heeft belt die zn maten op om te vertellen hoe lekker nauw die dikke maagd wel niet was.
Face it girl.
Dat is het leven jongen. Wat er ook gebeurt, zij vindt haar man toch wel..en jij ook.