MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Je bent wel erg arrogant voor iemand die weliswaar niet meer zo dik is als eerst maar nog steeds te zwaar is, dus misschien moet je niet zo hoog van de toren blazen volgende keer.

Zo beleefd genoeg, mevrouwtje?:)

Automatisme. Zo beleefd ben ik wel.

Kunnen we van bepaalde jongetjes hier niet zeggen.

Beleefdheid en arrogantie zijn twee verschillende dingen.

Je bedankt meestal al bij voorbaat bij een verzoek, niet bij een commando. Want daar komt de arrogantie weer om de hoek kijken.

Maar om terug te komen wat Ruud zei, je hebt een flink postuur voor zover wij weten. De foto's die we gezien hebben zijn de laatste bron, dus als je ons wilt verlichten met een nieuwe.. Be my guest

Je bent wel erg arrogant voor iemand die weliswaar niet meer zo dik is als eerst maar nog steeds te zwaar is, dus misschien moet je niet zo hoog van de toren blazen volgende keer.

Zo beleefd genoeg, mevrouwtje?:)

Dat is geen arrogantie, maar zelfkennis. En een reactie zoals die van PompeR is wel geoorloofd? Ach joh, please.

Nee, niet beleefd genoeg meneertje.. misschien de volgende keer beter. :)

Dat is geen arrogantie, maar zelfkennis. En een reactie zoals die van PompeR is wel geoorloofd? Ach joh, please.

Nee, niet beleefd genoeg meneertje.. misschien de volgende keer beter. :)

Waarom ga je er telkens maar weer op in :roflol: Je bent net als die Coppercab (die rooie op youtube die elke keer kwade filmpjes maakt omdatie ginger is) Je verdoet je tijd door op ze te reageren, 95% van de reacties op jouw posts zijn enkel om een reactie uit te lokken, beter bekend als trollen. Mensen die happen zoals jij zijn ideale slachtoffers.

Trust me, i'm a doctor ;)

Geschoond, nu graan ontopic blijven mensen, anders gaan er weekbans vallen.

accepteer toch gewoon dat je hier geen **** te zoeken heb, snoezek*t.

Waarom ga je er telkens maar weer op in :roflol: Je bent net als die Coppercab (die rooie op youtube die elke keer kwade filmpjes maakt omdatie ginger is) Je verdoet je tijd door op ze te reageren, 95% van de reacties op jouw posts zijn enkel om een reactie uit te lokken, beter bekend als trollen. Mensen die happen zoals jij zijn ideale slachtoffers.

Trust me, i'm a doctor ;)

Omdat bepaalde dingen gewoon net iets te ver gaan.. en ik dat niet gewend ben.. ik vind het lachwekkend dat de jongetjes hier op het forum zó anders zijn dan de jongens die ik in real life ken (wannabe stoer geloof ik).. godzijdank ben ik nog niet zulke gare types tegengekomen in het echte leven:D.. hopelijk blijft het ook zo.

Coppercab ken ik niet btw.

En oja, af en toe ben ik goed in happen inderdaad.. maar dat komt ook mede om het feit dat ik iemand ben die (meteen) zegt / typt wat ik denk. Volgende keer maar even tot 10 tellen dan.. maarja, aan de andere kant.. vind ik het wel fijn om even een reactie te geven op zoiets gaars.

Omdat bepaalde dingen gewoon net iets te ver gaan.. en ik dat niet gewend ben.. ik vind het lachwekkend dat de jongetjes hier op het forum zó anders zijn dan de jongens die ik in real life ken (wannabe stoer geloof ik).. godzijdank ben ik nog niet zulke gare types tegengekomen in het echte leven:D.. hopelijk blijft het ook zo.

Ik ben in het echte leven net zo als op het internet.

Of je krijgt het gewoon warm van al die aandacht 'snoezepoes', je houd het wel langer vol dan de meeste iig.

Ja, ik mag snoezepoes wel:)

ik vind het lachwekkend dat de jongetjes hier op het forum zó anders zijn dan de jongens die ik in real life ken

Wij ZIJN de jongens die jij in real life kent. Het is allemaal slap geouwehoer, hetzelfde wat je in een gemiddelde kroeg op zaterdagavond om een uur of 11 hoort. Doe niet zo moeilijk of fl**ker op.

Precies. IRL ben ik te lief, onzeker, arrogant, wijs, sociaal onhandig, en help ik mensen:)

Of je krijgt het gewoon warm van al die aandacht 'snoezepoes', je houd het wel langer vol dan de meeste iig.

Geloof me schat. Warm worden van zulk aandacht zoals hier op het DBB forum gegeven wordt? No way.

Hahahahahaha.. echt joh, dat je dat ook echt denkt, grappig. :)

Weet je, om heel eerlijk te zijn.. vind ik het eigenlijk best "gezellig" hier zo af en toe. Enne, heb 'veel' geleerd hier op het forum.

mijn streven is mijn fysiek van voor mijn blessure en dan op onderhoud gaan zitten... :sad:

de jongens die jij in real life kent zijn gewoon niet zo gehard als de gemiddelde DBB'er!

Wij ZIJN de jongens die jij in real life kent. Het is allemaal slap geouwehoer, hetzelfde wat je in een gemiddelde kroeg op zaterdagavond om een uur of 11 hoort. Doe niet zo moeilijk of fl**ker op.

Toch wel 'slap geouwehoer'? Joh. :rolleyes:
Ik heb in het echte leven nog nooit een jongen / man zo (zoals o.a. die PompeR) tegen mij horen praten.. geloof me. Ach, respect verdien je he.. dat krijg je niet zomaar. Bij de een gaat het sneller dan bij de ander. Dat is wel duidelijk. :)

---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------

mijn streven is mijn fysiek van voor mijn blessure en dan op onderhoud gaan zitten... :sad:

Goed idee.. terug naar de essentie van het topic. Misschien weer tijd voor filmpjes zoals die hiervoor? :D:D:D:D

Ik heb in het echte leven nog nooit een jongen / man zo (zoals o.a. die PompeR) tegen mij horen praten.. geloof me. Ach, respect verdien je he.. dat krijg je niet zomaar. Bij de een gaat het sneller dan bij de ander. Dat is wel duidelijk. :)

De enige die hier doet alsof ie geïnteresseerd is in je respect is marcel3000.

Ik heb in het echte leven nog nooit een jongen / man zo (zoals o.a. die PompeR) tegen mij horen praten.. geloof me. Ach, respect verdien je he.. dat krijg je niet zomaar. Bij de een gaat het sneller dan bij de ander. Dat is wel duidelijk.
:)

---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------

Goed idee.. terug naar de essentie van het topic. Misschien weer tijd voor filmpjes zoals die hiervoor? :D:D:D:D
Zo praten mannen ook alleen onder elkaar, omdat ze weten dat de meeste dames dat niet kunnen waarderen.

En toch praten ze zo over je, waar je niet bij bent. True story. Maar je hoeft het niet te geloven. ;)

Terug
Naar boven