XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Dat is echt niet lager dan 14% hoor, maar hier wordt gedacht dat wanneer de eerste buikspieren doorkomen je al op 10% staat.

Als ik zo naar foto's van andere leden zie ik dat het nogal veel kan verschillen. Sommige hebben al een zichtbare sixpack bij 14% en sommigen moeten echt onder de 10%.

Nu ga ik snel weg uit deze ruzie anders gooien jullie met dumbbells naar me :(

Als ik zo naar foto's van andere leden zie ik dat het nogal veel kan verschillen. Sommige hebben al een zichtbare sixpack bij 14% en sommigen moeten echt onder de 10%.

Nu ga ik snel weg uit deze ruzie anders gooien jullie met dumbbells naar me :(

dat klopt, maar deze gozer is niet overall ripped to the bone wat je bij 10% of lager toch wel redelijk bent

Haha, wat een player die Wahlberg :rofl:

Dan heb je nooit juist je vet laten opmeten. Op dbb zijn de vet% standaarden nogal laag. Laat je eens met een fatsoenlijke tang meten en dan kom je wel terug op je uitspraak.

hahahahahahaha. Kom dat hier zeggen ecto.

Voor jou het zelfde van bovenstaande reacties.

ok beest wil wel eens een foto van jezelf zien als je zo een dikke nek hebt , oei camera werkt zeker niet?

Dan heb je nooit juist je vet laten opmeten. Op dbb zijn de vet% standaarden nogal laag. Laat je eens met een fatsoenlijke tang meten en dan kom je wel terug op je uitspraak.

hahahahahahaha. Kom dat hier zeggen ecto.

Voor jou het zelfde van bovenstaande reacties.

You talk the talk, but do you walk the walk?

Wat boeit het getal nou, of het nou 10 of 14 is. Hij staat gewoon aardig droog, met veel spiermassa zou het een mooie BF zijn. Alsof je met een etiket rondloopt waar je BF op staat.

Dat was ongeveer de casual look op 75 kg, als je er wat vet en vocht afhaalt en een fatsoenlijke tan neemt, ziet het er al een stuk beter uit. Het valt echt tegen hoe je in kleding uitziet met een laag bf%. :p

Idd, gast bij mij op de sportschool heeft aardig gecut, van 15-20% naar 8-10% ofzo. Met kleren aan ziet hij er nu echt klein uit:o

most%20muscular%203.jpg

Je hebt wel een grote smoel voor een ecto seagal:)

Terug
Naar boven