Snoezepoes
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 48
- Lengte
- 1m70
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha, ik ben nu weer skinny en heb een flinke tan.Er is niets mis met wit zijn. Ik vind dat je goed bezig bent hoor! Door blijven zetten![]()

Je hebt Snoezepoes haar steun, wat wil je nog meer?

edit; zie gallerij
Hahaha, ik ben nu weer skinny en heb een flinke tan.
Eigenlijk niets meer inderdaad...![]()

Ja, zonder gein, pass er eens een paar. Als je nu 80kg ben moet ik me daar misschien op richten, of zelfs richting de 85kg.

Wordt wel na het weekend, dan is de fotografe terug van vakantie.Heb nu geen actuele pics.![]()

Wordt wel na het weekend, dan is de fotografe terug van vakantie.Heb nu geen actuele pics.![]()

Heeft iemand een fysiek van:
lengte: 1.70m ~ 1.74m
gewicht: 75 kg ~ 80 kg
vet: 8 ~ 10 %
ik wil namelijk heel graag zien hoe dat er uit ziet, om mijn doelen te kunnen bepalen. ik heb wat ruime variabele opgesteld, als je die van de fysiek die je deelt weet graag erbij zetten. ben niet zo goed in gewicht & lengte & bf raden.
veel karma voor diegene.![]()
Mark Wahlberg
Lengte 1.73m
Gewicht: op deze foto rond de 75/76 (als ie benen traint)
BF: ik schat 8%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dan heb je nooit juist je vet laten opmeten. Op dbb zijn de vet% standaarden nogal laag. Laat je eens met een fatsoenlijke tang meten en dan kom je wel terug op je uitspraak.Als je denkt dat dat 14-15% is is er iets mis met je ogen vriend, dat is niet hoger dan 10%.
hahahahahahaha. Kom dat hier zeggen ecto.
Voor jou het zelfde van bovenstaande reacties.Wat een onhebbelijke kl***zak ben jij man.
Ook geen inschattingsvermogen trouwens als je denkt dat is 14-15% is.
Als je denkt dat dat 14-15% is is er iets mis met je ogen vriend, dat is niet hoger dan 10%.