XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heeft iemand een fysiek van:
lengte: 1.70m ~ 1.74m
gewicht: 75 kg ~ 80 kg
vet: 8 ~ 10 %

ik wil namelijk heel graag zien hoe dat er uit ziet, om mijn doelen te kunnen bepalen. ik heb wat ruime variabele opgesteld, als je die van de fysiek die je deelt weet graag erbij zetten. ben niet zo goed in gewicht & lengte & bf raden.

veel karma voor diegene. ;)

ik wil namelijk heel graag zien hoe dat er uit ziet, om mijn doelen te kunnen bepalen. ik heb wat ruime variabele opgesteld, als je die van de fysiek die je deelt weet graag erbij zetten. ben niet zo goed in gewicht & lengte & bf raden.

misschien deze man:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/logje-to-di-bone-221610/

Verder loopt er zon gast bij mij in de gym rond, ook 1m70 ong weegt 83kg en staat nu ook rond de 8 a 10%. Ga alleen niet vragen of ik een foto van hem mag maken maar zon fysiek is natural zonder problemen haalbaar.

2 jaar geduld nog. :D
70 kg was ik wel met circa dat bf% bij 1.71(jaartje trainen):
35bsi12.jpg

80 kg, maar hoger bf%(ongeveer 2 jaar trainen):
svjvd2.jpg

Als ik de 75@8% haal, zie je de foto's verschijnen, jammer dat ik heel lang eruit lag. :p

2 jaar geduld nog. :D
70 kg was ik wel met circa dat bf% bij 1.71(jaartje trainen):
35bsi12.jpg

80 kg, maar hoger bf%(ongeveer 2 jaar trainen):
svjvd2.jpg

Als ik de 75@8% haal, zie je de foto's verschijnen, jammer dat ik heel lang eruit lag. :p

Op die eerste foto sta je 14 a 15%. En stats zeggen geen zak.

Je wil dus gewoon foto´s van mij?:D

Ehh no offense maar voor een streeffysiek is dat toch iets te weinig imo... ik heb ook de indruk dat mijn chest/biceps/triceps er nu al iets beter uitzien. (Again, no offense). Ik ben wel dikker. :P

---------- Toegevoegd om 21:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

Je wil dus gewoon foto´s van mij?:D

Ja, zonder gein, pass er eens een paar. Als je nu 80kg ben moet ik me daar misschien op richten, of zelfs richting de 85kg.

Ehh no offense maar voor een streeffysiek is dat toch iets te weinig imo... ik heb ook de indruk dat mijn chest/biceps/triceps er nu al iets beter uitzien. (Again, no offense). Ik ben wel dikker.

29apsax.jpg

Dat was ongeveer de casual look op 75 kg, als je er wat vet en vocht afhaalt en een fatsoenlijke tan neemt, ziet het er al een stuk beter uit. Het valt echt tegen hoe je in kleding uitziet met een laag bf%. :p

Terug
Naar boven