AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Loo's avatar is eigenlijk imo de perfecte figuur... Hoeveel cm armen zou deze dude hebben?

perfectefiguur.jpg

Check filmpje van paar pagina's terug waarop hij zn biceps aan het trainen is in de gym. Zn armen zien er leuk uit, maar als hij spant, dan zie je geen goede biceps.

meten 42.5 cm bij een lengte van 1.75 mtr dus van klein kun je niet spreken, zeker gezien zijn lage vet %

iderdaad een mooi fysiek dat ik ook nastreef, zal wel paar jaar streven zijn:o

yup, maar lijkt me haalbaar mits goede voeding, rust en training... en enkele jaren tijd
het is niet dat deze kerel monster onderarmen heeft ofzo ;) (zou het een ecto zijn?)
ik schat dat hij 80 kg weegt indien hij 1m75 ofzo zou zijn... maar toch zeker niet veel meer!

voor veel meisjes is dit wel al teveel (heb het aan een paar gevraagd wat ze ervan vonden), maar toch moet en zal ik dit OOIT halen (liefst binnen de 5 a 10 jaar)

yup, maar lijkt me haalbaar mits goede voeding, rust en training... en enkele jaren tijd
het is niet dat deze kerel monster onderarmen heeft ofzo ;) (zou het een ecto zijn?)
ik schat dat hij 80 kg weegt indien hij 1m75 ofzo zou zijn... maar toch zeker niet veel meer!

voor veel meisjes is dit wel al teveel (heb het aan een paar gevraagd wat ze ervan vonden), maar toch moet en zal ik dit OOIT halen (liefst binnen de 5 a 10 jaar)
en dan later de verpleegsters versieren:cool:

1.75 mtr en 84 kg. Zijn benen meten slechts 61 cm dus als hij benen zou hebben al gauw 1.75 mtr en 90-95 kg. Zit behoorlijk massa op zijn bovenlichaam.

Gewoon een zeer mooi lichaam die gast.

ook mijn streeffysiek. kan me niet voorstellen waarom meisjes dit al te veel vinden maar aan de andere kant, als ik zie hoeveel ecto's de lekkerste wijven hebben dan begin ik me toch echt af te vragen dat we straks aleeen maar in de gym moeten blijven want als we over het strand lopen we royaal met de nek worden aangekeken

ook mijn streeffysiek. kan me niet voorstellen waarom meisjes dit al te veel vinden maar aan de andere kant, als ik zie hoeveel ecto's de lekkerste wijven hebben dan begin ik me toch echt af te vragen dat we straks aleeen maar in de gym moeten blijven want als we over het strand lopen we royaal met de nek worden aangekeken

het is niet enkel je lichaam dat telt he kerel. Wat paraderen en doen ofdat je god's gift to women bent kan iedereen, tot actie overgaan en inspelen op de gevoelens van een meisjes is een pak moeilijker. Je kop blijft het belangrijkste, spijtig dat je daar niet aan kunt bouwen :D (teeth curls erbuiten gelaten)

En daarnaast heb je nog de geldhoeren... Meer dan de helft van de vrouwen verkiest een rijke dikkerd over een arme knapperd(that sounds gay) om mee te trouwen, dus trek je conclusies.

anyway, wat vrouwen niet mooi vinden(in mijn ervaring)

- Dikke benen/kuiten, athletisch is wel mooi
- téveel aders overal, bicepsader vinden er velen wel iets hebben.
- stierennek
- gorrila-loop(bij 90% door virtuele lats)
- té groot(probeer dat maar eens uit te leggen)
- uitpuilende buik(srry, GHgut is niet in :D)

Wat ze wel mooi vinden(ook in mijn ervaring)

- Brede, rechte schouders
- lichte traps, die overvloeien in de schouders
- volle borst(niet groter dan hun eigen t**ten :D)
- BlOkJeUhS
- lijntjes bij het heupbeen
- wespentaille(de V vorm)
- gedefineerde bovenarmen, en een keiharde biceps waar je amper in kan drukken
- rond stevig en gedefineerd kontje(met de nadruk op kontje)

Vrouwen zijn natuurlijk zo labiel als de pest, wat de een mooi vindt vindt anders afgrijselijk.

Laatst bewerkt:
het is niet enkel je lichaam dat telt he kerel. Wat paraderen en doen ofdat je god's gift to women bent kan iedereen, tot actie overgaan en inspelen op de gevoelens van een meisjes is een pak moeilijker. Je kop blijft het belangrijkste, spijtig dat je daar niet aan kunt bouwen :D (teeth curls erbuiten gelaten)

En daarnaast heb je nog de geldhoeren... Meer dan de helft van de vrouwen verkiest een rijke dikkerd over een arme knapperd(that sounds gay) om mee te trouwen, dus trek je conclusies.

- stierennek

- BlOkJeUhS

Vrouwen zijn natuurlijk zo labiel als de pest, wat de een mooi vindt vindt anders afgrijselijk.

Vrouwen weten dus niks en luister dan ook niet naar ze.

- stierennek

- BlOkJeUhS

Je denkt toch niet echt dat ik me 5 dagen per week helemaal de t*ring werk voor een stel labiele dombo's? Dat was leuk op het begin , maar het zou me mijn reet roesten wat ze tegenwoordig nog van me vinden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vind Mercedes khani hier een geweldig fysiek hebben, zo wil ik het ook hebben. Brede schouders met een geweldige V-shape. Zelf zou ik alleen iets meer triceps, biceps en buikdefinitie willen zien bij mezelf.

vind die schouders toch iets te voor een vrouw hoor :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vind Mercedes khani hier een geweldig fysiek hebben, zo wil ik het ook hebben. Brede schouders met een geweldige V-shape. Zelf zou ik alleen iets meer triceps, biceps en buikdefinitie willen zien bij mezelf.

perfecte vrouwenlichaam,schouders zijn juist sexy

vind alleen beetje gespierde benen, kuiten en buik sexy bij een vrouw :p

Haha, al die mannen maar miepen dat vrouwen ze al snel 'te groot' vinden,
maar als een vrouw een gespierd voorbeeld post zijn er al gauw dezelfde reacties :D

ja nogal logisch, veel spieren en brede schouders zijn nu eenmaal een kenmerk van een man.

dit is strak en behoud de vrouwelijke vormen, en is dus mooi, volgens de evolutie.

Brede schouders op een vrouw(zoals die paar posts hierboven) is absoluut not done. Heup/schouders verhouding moet ongeveer 1 zijn.

Terug
Naar boven