XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

hahahaha ik zat al te wachten op jou reactie!!! Eerst nog even 2 wedstrijden natural pakken en daarna kijken hoe ik uit de gezondheidstesten kom.

Veiligheid voor alles!

P.s Kunnen we wel samen T'town onveilig maken ! :D Trekken we ons Spartaaaaaaa pakje aan :D

Heel verstandig!! Ik doe 4x per jaar complete bloedwerk en tot nu toe nog perfect gezond. Als je het verstandig aanpakt (wat ik weet dat je doet met DBC01 als adviseur) dan is er niks aan de hand.

Maar je mag Natural ook wel een keer de Prins komen uithangen in T-Town. Ik ben dan alleen de King :D

zoveel vet hou je toch niet vast op je kuiten? of zie ik het nu verkeerd, mijn kuiten zijn eigenlijk nauwelijks kleiner geworden sinds ik cut, zijn zelfs iets gegroeid geloof ik.

tuurlijk zal vet een rol spelen maar ik denk niet dat het hier om vele centimeters gaat.

Kijk voor de grap eens naar de kuiten van het ''vrouwelijk schoon''.

43wnhug.jpg

Mariusz Pudzianowski ziet er ook zeker bruut uit :D

Nog een keer terug naar die Sean Cassidy, hoe de **** komt het dat hij zoon volle spieren heeft, droog staat maar toch enkel de biceps ader heeft?

(ja ik vind veel aders ****ing lelijk, stenig mij maar)

Nog een keer terug naar die Sean Cassidy, hoe de **** komt het dat hij zoon volle spieren heeft, droog staat maar toch enkel de biceps ader heeft?

(ja ik vind veel aders ****ing lelijk, stenig mij maar)

Eeeuh, des te droger je staat des de meer aders je ziet, vooral als je aan het trainen bent?

En aders zijn BRUUT!

zoveel vet hou je toch niet vast op je kuiten? of zie ik het nu verkeerd, mijn kuiten zijn eigenlijk nauwelijks kleiner geworden sinds ik cut, zijn zelfs iets gegroeid geloof ik.

tuurlijk zal vet een rol spelen maar ik denk niet dat het hier om vele centimeters gaat.

dit ligt er aan. De een heeft veel vet op zn kuiten en de andere persoon veel minder met hetzelfde vetpercentage.

dit ligt er aan. De een heeft veel vet op zn kuiten en de andere persoon veel minder met hetzelfde vetpercentage.

wat zullen jouw die cm kunnen boeien, hoe droger je wordt, hoe gespierder je uitziet, mits je wel wat onder dat vet hebt zitten

hm ja idd :( al moet ik eerlijk zeggen dat ze alleen op mn armen goed te zien zijn :o

ik ga voor edje van Amsterdam

Terug
Naar boven