- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
omdat?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ben het met je eens!! Vind Ed wel wat beter eruit zien als hij net wat lichter is dan hij normaal is

Jamai geen beter doel
On-topic:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beter zwakke kuiten dan zwakker armen, borst, rug oid. Neem het op de koop toe![]()
Hij heeft indrukwekkende borst en nette armen, de rest is gewoon niks.En rug heeft ie al helemaal niet.
Maar toch vind ik het een goed lichaam, ik zou graag zo'n borst willen hebben.Niet dat mijn borst nou veeel kleiner is, maar zoals ik eerder in dit topic zei.Zijn vorm is gewoon perfect.
Maarja het is ook geen bodybuilder en massa is niet zijn doel.
Hij heeft indrukwekkende borst en nette armen, de rest is gewoon niks.En rug heeft ie al helemaal niet.
Maar toch vind ik het een goed lichaam, ik zou graag zo'n borst willen hebben.Niet dat mijn borst nou veeel kleiner is, maar zoals ik eerder in dit topic zei.Zijn vorm is gewoon perfect.
Die armen vallen heeeel erg tegen, als hij zo'n bicepspose maakt, dan zie je bijna niks.
Bisceps genoeg, als ie meer bisceps krijgt wordt ie alleen maar lomper!Die armen vallen heeeel erg tegen, als hij zo'n bicepspose maakt, dan zie je bijna niks.
Ben het met jullie eens dat het geen bodybuilder is, maar er komt zelden zo'n fysiek voorbij op dbb. Wat niet weglaat dat het geen droomfysiek hoeft te zijn voor de bodybuilders onder ons.

Hoe zie jy ze rug? Vind er top uitzien voor een naturel(waar ik van uitga)Hij heeft indrukwekkende borst en nette armen, de rest is gewoon niks.En rug heeft ie al helemaal niet.
Bisceps genoeg, als ie meer bisceps krijgt wordt ie alleen maar lomper!