MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

santa's slay al is gezien met goldberg? zo niet, dan is het echt een dikke aanrader met wat maten en drank erbij...

ontopic:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

deze kerel heb ik eerder gezien (op het net) 2 jaar geleden ofzo die heeft echt een transformatie ondergaan hij was echt een fatass
dit is ook mijn doel :thumbup:

Hij heeft zelfs een 6 pack op zijn rug :D

moet je de achterkant van zn schouders zien :eek: .

is zeker weten een geweldig lichaam.

P.S. is hij een bodybuilder, zo ja wat heeft hij allemaal al bereikt

moet je de achterkant van zn schouders zien :eek: .

is zeker weten een geweldig lichaam.

P.S. is hij een bodybuilder, zo ja wat heeft hij allemaal al bereikt

Is een (succesvolle??) powerlifter wat ik heb begrepen die benieuwd was hoe hij eruit zag zonder al zijn spek :D Dit was het resultaat.
Staat ergens op pagina 10 ofzo. Had hem nog nooit gezien tot deze thread dus info staat er tussen

Is een (succesvolle??) powerlifter wat ik heb begrepen die benieuwd was hoe hij eruit zag zonder al zijn spek :D Dit was het resultaat.
Staat ergens op pagina 10 ofzo. Had hem nog nooit gezien tot deze thread dus info staat er tussen

toen ik em zag moest ik posten en tegen de tijd dat ik bij pagina 15 was idd had ik al 1000 keer gelezen wat ik net heb neergezet over die kerel :P:o tijd om te maffen..

grapje :roll:

Ik vind die rug echt wel ownen ..

deze kerel heb ik eerder gezien (op het net) 2 jaar geleden ofzo die heeft echt een transformatie ondergaan hij was echt een fatass
dit is ook mijn doel :thumbup:

IDD, deze had ik al eerder gezien. Dit is echt wel mijn doel, of ik dit doel haal is een grote vraag.

Ben benieuwd hoe hij/ze die laatste stukjes doorgewinterd/vastgerotte vet van hun onderbuik af krijgen. Ik heb wel vaker op 7-8% gestaan en sta normaal op 9-10% Maar er blijft altijd wel wat van dat hoerige vet rondom me navel/onderbuik zitten :cool:

Dit vind ik wel mooi.

ment2.jpg

Ben benieuwd hoe hij/ze die laatste stukjes doorgewinterd/vastgerotte vet van hun onderbuik af krijgen. Ik heb wel vaker op 7-8% gestaan en sta normaal op 9-10% Maar er blijft altijd wel wat van dat hoerige vet rondom me navel/onderbuik zitten :cool:

helios/lipostabil? Ik heb hetzelfde probleem, de bovenste 4 blokjes staan er al goed en hard door, de onderste 2 zijn nauwelijks zichbaar. Ik ga t3 eens proberen denk ik, en als dat niet lukt zal ik toch die helios eens moeten uitproberen... Spijtig dat die transdermal creme die gs zou op de markt brengen er nooit is doorgekomen, dat zou ideaal zijn.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

ideale lichaam :rolleyes:

Das mijnn ultieme droom!

haha nee die kerel die hier paar posts boven staat is toch wel een goed streven!

Terug
Naar boven