Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Inderdaad.
Doe mij dit maar, ****ing buffheid.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo damn, Mr. Mike, wie is dat?

Dat ben ik als ik droom, **** it. Heb al 1.5jaar pics van hem op de pc staan voor de motivatie. Dat is pas een doel.

Zal zo wat pics uppen van een wedstrijd, heb die pics een keer van bb.com gehaald meen ik. Heb helaas geen naam :(

nick auger (staat er toch achter in de link joh :D ) oops zat een pagina terug :p

Niet veel bijzonders, standaard men's health lichaampje.

Achja, ieder z'n doel.

nja niet om heel die discussie weer op te rakelen maar dergelijke fysieken hoeven niet onderschat te worden imo.
als het echt zo makkelijk te behalen valt vraag ik me af waarom je er zo weinig mensen zo bijlopen.
no offence verder maar wilde het toch nog even zeggen :P

Heb je gelijk in Shutter, maar dit topic is niet echt realistisch denk ik.
Komen toch teveel lichamen langs die zonder enorm goede genen + gevoelige receptoren niet gehaald gaan worden....
Het gemiddelde lichaam op DBB is iig minder dan die gast hierboven :roflol:

Hier nog wat pics...

hmmm zou zoiets haalbaar zijn voor mij? :p

erg nice imo :thumb:

Niet veel bijzonders, standaard men's health lichaampje.

Achja, ieder z'n doel.

Blabla, hang eens niet zo de macho uit, bro. Je bent nou niet bepaald ronnie coleman yourself. Het sarcasme en het negatieve druipt van je post af. Ben wel benieuwd hoe huge jij bent volgende maand op het NK dan.

Prima lichaam.

• Topic Starter Topic Starter
Heb je gelijk in Shutter, maar dit topic is niet echt realistisch denk ik.

Deze topic is bedoeld om foto's te plaatsen van lichamen die jij als doel ziet, dus lichamen die jij denkt daadwerkelijk te krijgen. De meeste mensen plaatsen hier foto's van lichamen die ze NOOOOOIT zullen krijgen.

Nick Auger = Mooi lichaam!

Deze topic is bedoeld om foto's te plaatsen van lichamen die jij als doel ziet, dus lichamen die jij denkt daadwerkelijk te krijgen. De meeste mensen plaatsen hier foto's van lichamen die ze NOOOOOIT zullen krijgen.

Dacht toch echt dat het om je ideale lichaam ging ipv je doelstelling!!!
Heb zelf een pic van dexter jackson gepost en weet dat ik zo nooit ga worden!!!Zou ook wel ene van flex wheeler erbij willen plaatsen maarja zo word het al helemaal nooit!!!!Ronny rockel zie ik wel als een streef fysiek of ahmad haidar,Dat is toch zeker weten wel haalbaar!!!:D

[afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]

realistisch doel

Terug
Naar boven