XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

• Topic Starter Topic Starter
Dan train je in de verkeerde gym.

Staat al in het topic, Richard Jones.

Triest dat er weer op de man gespeeld moet worden. :rolleyes:

Ieder z'n doelen heh, ik vind dat gewoon niet mooi.

Ik zie er liever uit als een ****ing huge Branch Warren dan zo'n lichaam

Wat hij bedoelde was, denk ik, dat jij er nog lang niet zo uitziet, dus dat het niet echt klopt als jij zulke negatieve uitspraken over zijn lichaam doet. Die jongens in jouw gym die er zo uitzien kunnen zulke uitspraken doen, maar jij niet.

Als je echt zoals die grote bodybuilders eruit wilt zien: dat zal nooit gebeuren. Dus als je zo'n 'standaard Men's Healt lichaam' zou kunnen krijgen, dan zou ik, als ik jou was, blij zijn.

Ik vraag me nog 1 ding af: je vindt zijn lichaam niet mooi, jouw lichaam is op dit moment minder strak/gespierd/vol dan zijn lichaam, wil dat zeggen dat jij je eigen lichaam helemaaaal niet mooi vindt?

Wat hij bedoelde was, denk ik, dat jij er nog lang niet zo uitziet, dus dat het niet echt klopt als jij zulke negatieve uitspraken over zijn lichaam doet. Die jongens in jouw gym die er zo uitzien kunnen zulke uitspraken doen, maar jij niet.

Als je echt zoals die grote bodybuilders eruit wilt zien: dat zal nooit gebeuren. Dus als je zo'n 'standaard Men's Healt lichaam' zou kunnen krijgen, dan zou ik, als ik jou was, blij zijn.

Ik vraag me nog 1 ding af: je vindt zijn lichaam niet mooi, jouw lichaam is op dit moment minder strak/gespierd/vol dan zijn lichaam, wil dat zeggen dat jij je eigen lichaam helemaaaal niet mooi vindt?

Nee , tuurlijk mag hij zeggen dat hij het niet mooi vind. Iedereen heeft zijn eigen voorbeelden. Ik bedoel alleen dat hij zijn post arro overkomt en al helemaal voor de persoon die de foto heeft geplaatst als zijn voorbeeld. Ben wel met je eens dat je niet moet met me beginnen van ''poeh poeh'' het is maar een men's health lichaampje , terwijl je er zelf nog niet eens in de buurt zit. Als hij Warren cool vindt, dan is dat prima. Iedereen zijn eigen voorbeelden dus ook graag respect daarvoor ongeacht het formaat.

Tja, als iedereen dat geloofde waren er geen grote bodybuilders ;) Ze zijn zo geworden door een streven te hebben, en er zelfs overheen te gaan. De meeste zullen niet erg groot worden [inzet mist, genetisch niet bevoordeeld, etc], maar als je het niet probeert haal je het ook zeker niet :)

mijn opinion iig...

Nee , tuurlijk mag hij zeggen dat hij het niet mooi vind. Iedereen heeft zijn eigen voorbeelden.

Hij kan zeggen dat hij het niet mooi vindt, ja, maar ik had het over die neerbuigende uitspraken over 'Men's Health lichaampjes'.

En ik vond mijn laatste vraag wel interessant, jij niet?

Tja, als iedereen dat geloofde waren er geen grote bodybuilders ;) Ze zijn zo geworden door een streven te hebben, en er zelfs overheen te gaan. De meeste zullen niet erg groot worden [inzet mist, genetisch niet bevoordeeld, etc], maar als je het niet probeert haal je het ook zeker niet :)

mijn opinion iig...

Het KAN best, maar hij heeft nu al een bepaalde leeftijd en heeft nou niet echt een buitengewoon fysiek. Lijkt me dat je dan niet de discipline en wilskracht hebt om er zo uit te gaan zien.

Maar misschien doe ik nu te psychologisch:cool:

Het KAN best, maar hij heeft nu al een bepaalde leeftijd en heeft nou niet echt een buitengewoon fysiek. Lijkt me dat je dan niet de discipline en wilskracht hebt om er zo uit te gaan zien.

Maar misschien doe ik nu te psychologisch:cool:

niet lullen, maar trainen. :D

in de nieuwe muscle&fitness staat hoe je in paar maanden tijd een strandlijf krijgt:p schiet me nu niet dood he:D

Ik vind mn lichaam niet mooi nee, maar ook niet lelijk. Vind mezelf ook dun. Dus dat ik mezelf een beter lichaam vind hebben dan die gozer is gewoon een foute conclusie.

Daarnaast, ik ben pas 20. Nick is iets van 25. Niet echt te vergelijken.
Op mn 25e zal ik er totaal anders uitzien dan dat ik nu ben.

Je zal absoluut geen massabeest zien op de Holland, ben ook maar een ecto. Moet het dus hebben van conditioning, vasculariteit en symmetrie.

Maar ben wel strakker en vooral harder dan die gozer op de foto. Deze week zak ik naar de 4%.

Maar tevreden zijn met een Men's Health fysiek? NEVER NOOIT. Uit de prof bb scene haal ik mijn motivatie, discipline en drive vandaan, anders zou ik snel stoppen met trainen, of iig minder serieus trainen en eten.

Denk je dat Dexter Jackson bv. ooit had gedacht dat hij zo groot zou zijn als nu? Nope, hij had het zelf absoluut niet verwacht, liet ie meerdere malen weten in interviews.

Als je je 100% inzet, krijg je 100% resultaat en dan zie je vanzelf wel hoe ver je komt. Meer kan je niet doen. Ik ga me niet druk maken met de gedachte dat ik nooit mega huge kan zijn. We hebben allemaal nog een lange weg te gaan en ik zelf geniet liever meer van de weg naar mn doel, dan dat ik me druk ga maken erover en me laat demotiveren.
Houd je lange termijn doelen heel hoog.

We willen namelijk steeds meer. Eerst denk je van, ah bij 70kg ben ik tevreden... maar dan ben je 70kg en dan wil je 80kg wegen... maar als je dan zoveel weegt wil je 90kg wegen..

Daarom houd ik zelf mn doelen hoog.

Hoop dat ik zo een beetje duidelijk ben.

zijn naam weet ik nu niet meer, maar zo'n fysiek zou ik maar al te graag willen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Blabla, hang eens niet zo de macho uit, bro. Je bent nou niet bepaald ronnie coleman yourself. Het sarcasme en het negatieve druipt van je post af. Ben wel benieuwd hoe huge jij bent volgende maand op het NK dan.

Prima lichaam.

Kweet niet, maar dit is toch niet zo heel veel bijzonders... Ook voor jou toch niet Ryu?

realistisch doel

Pfff dit zegt wel heel erg veel over je huidige fysiek :roflol:

;)

6'3 (+/- 1,88) en 105 kilo op een laag bf. geen slechte stats dacht ik zo

Als ik er niet zo bij sta over 3 weken, dan ga ik met een trui op 't strand liggen :D Deze gozer is echt geen 105 kilo! 90 max!

Nee, maar nu ff serieus, als ik op 7-8% bf zit denk ik dat ik er ongeveer vergelijkbaar bij sta... Alleen ben ik ff een stuk breder in me schouders (of zeg ik nu rare dingen?!)

Luister, als je het zelf niet eens inziet hoe minachtend je post overkomt kijk dan please eerst bij jezelf voordat je over het term ''triest'' begint.

Weet je waar ik me flink aan stoor op dit forum. Als noobs meteen profs beginnen te bashen.

Als er foto's van Branch Warren worden gepost vinden de meeste mensen zijn fysiek gewoon lelijk.

Vraag ik dan die mensen of ze er zelf beter en groter uitzien en of ze wel het recht hebben om hun neerbuigende mening te geven? Nee.

Daarom vind ik het een trieste opmerking.

Kijk trouwens hoeveel neerbuigende opmerkingen er worden gemaakt over Ronnie. Ronnie heeft 8 sandows! En wordt toch volop gebashed en krijgt imo weinig respect. Maar goed dat is offtopic.

Als de jury zegt dat een profbodybuilder er als shit uitziet, doe je dan ook zo bijdehand tegen de jury? Nee toch? It doesn't make sense.

(wel grappig trouwens, IFBB pro judge Steve Weinberger werd vorig jaar aangevallen door een vriend van een figure dame. Mannetje vond dat ze onterecht te laag geplaatst werd, Steve zei gewoon eerlijk wat ie van haar vond, mannetje gaat op de vuist, met als resultaat dat dat mannetje aan de rand van de stoep lag te creperen van de pijn en Steve gaat gewoon naar z'n hotel lol)

Weet je waar ik me flink aan stoor op dit forum. Als noobs meteen profs beginnen te bashen.

Als er foto's van Branch Warren worden gepost vinden de meeste mensen zijn fysiek gewoon lelijk.

Vraag ik dan die mensen of ze er zelf beter en groter uitzien en of ze wel het recht hebben om hun neerbuigende mening te geven? Nee.

Daarom vind ik het een trieste opmerking.

Kijk trouwens hoeveel neerbuigende opmerkingen er worden gemaakt over Ronnie. Ronnie heeft 8 sandows! En wordt toch volop gebashed en krijgt imo weinig respect. Maar goed dat is offtopic.

Als de jury zegt dat een profbodybuilder er als shit uitziet, doe je dan ook zo bijdehand tegen de jury? Nee toch? It doesn't make sense.

(wel grappig trouwens, IFBB pro judge Steve Weinberger werd vorig jaar aangevallen door een vriend van een figure dame. Mannetje vond dat ze onterecht te laag geplaatst werd, Steve zei gewoon eerlijk wat ie van haar vond, mannetje gaat op de vuist, met als resultaat dat dat mannetje aan de rand van de stoep lag te creperen van de pijn en Steve gaat gewoon naar z'n hotel lol)

Och ja, monster argument om een newbie met een paar posts even te bashen over zijn voorbeeld. Je doet nu precies hetzelfde waar je zelf zo hekel aan hebt.

Kweet niet, maar dit is toch niet zo heel veel bijzonders... Ook voor jou toch niet Ryu?

;)

Als ik er niet zo bij sta over 3 weken, dan ga ik met een trui op 't strand liggen :D Deze gozer is echt geen 105 kilo! 90 max!

Nee, maar nu ff serieus, als ik op 7-8% bf zit denk ik dat ik er ongeveer vergelijkbaar bij sta... Alleen ben ik ff een stuk breder in me schouders (of zeg ik nu rare dingen?!)

Ik zeg ook nergens dat het mijn voorbeeld is. En dude.. niemand neemt jou meer serieus met lichaamsvergelijkingen na je 4 kilo verschil met die huge bber in dat andere topic, als het aankomt op ''ik sta er ongeveer zo bij''. No offence , maar dit was echt te grappig. :D

Ik zeg ook nergens dat het mijn voorbeeld is. En dude.. niemand neemt jou meer serieus met lichaamsvergelijkingen na je 4 kilo verschil met die huge bodybuilder in dat andere topic, als het aankomt op ''ik sta er ongeveer zo bij''. No offence , maar dit was echt te grappig. :D

Ja had me goed verkeken op die gozer indd :D
Die gast was ****ing HUGE :D

Je ziet er vlakbij hoor, maar hij is denk ik net iets voller op alle punten. De verhoudingen hebben jullie wel gelijk. Zijn jullie broers ofzo? :D

Je ziet er vlakbij hoor, maar hij is denk ik net iets voller op alle punten. De verhoudingen hebben jullie wel gelijk. Zijn jullie broers ofzo? :D

En hoe ga jij er bij staan op de meet? :D Jammer dat we in die ****ing bowlingbaan zitten. Anders hadden we ff naast elkaar kunnen staan zonder shirtje man :D

;)

En hoe ga jij er bij staan op de meet? :D Jammer dat we in die ****ing bowlingbaan zitten. Anders hadden we ff naast elkaar kunnen staan zonder shirtje man :D

;)

bulked natuurlijk, ik heb geen baat om droog te staan bij een meet als mijn wedstrijd 5 maanden later is.

;)

Ik begin er bij in de buurt te komen en wanneer ik dat bereikt heb ben ik daar ook tevreden mee. Ik hoef geen freaky massamonster te worden. Ik streef echt niet naar Ronnie Coleman fysieken. Sport moet gezond blijven.

Volgens mij ben je ook wel heel verliefd op jezelf he botje en spendeer je meer tijd voor de spiegel dan in de gym.

Iedereen weet dat botje verliefd is op zijn eigen lichaam. Hij brengt het alleen zo leuk :D

Terug
Naar boven