Wat hij bedoelde was, denk ik, dat jij er nog lang niet zo uitziet, dus dat het niet echt klopt als jij zulke negatieve uitspraken over zijn lichaam doet. Die jongens in jouw gym die er zo uitzien kunnen zulke uitspraken doen, maar jij niet.
Als je echt zoals die grote bodybuilders eruit wilt zien: dat zal nooit gebeuren. Dus als je zo'n 'standaard Men's Healt lichaam' zou kunnen krijgen, dan zou ik, als ik jou was, blij zijn.
Ik vraag me nog 1 ding af: je vindt zijn lichaam niet mooi, jouw lichaam is op dit moment minder strak/gespierd/vol dan zijn lichaam, wil dat zeggen dat jij je eigen lichaam helemaaaal niet mooi vindt?
Ik vind mn lichaam niet mooi nee, maar ook niet lelijk. Vind mezelf ook dun. Dus dat ik mezelf een beter lichaam vind hebben dan die gozer is gewoon een foute conclusie.
Daarnaast, ik ben pas 20. Nick is iets van 25. Niet echt te vergelijken.
Op mn 25e zal ik er totaal anders uitzien dan dat ik nu ben.
Je zal absoluut geen massabeest zien op de Holland, ben ook maar een ecto. Moet het dus hebben van conditioning, vasculariteit en symmetrie.
Maar ben wel strakker en vooral harder dan die gozer op de foto. Deze week zak ik naar de 4%.
Maar tevreden zijn met een Men's Health fysiek? NEVER NOOIT. Uit de prof bb scene haal ik mijn motivatie, discipline en drive vandaan, anders zou ik snel stoppen met trainen, of iig minder serieus trainen en eten.
Denk je dat Dexter Jackson bv. ooit had gedacht dat hij zo groot zou zijn als nu? Nope, hij had het zelf absoluut niet verwacht, liet ie meerdere malen weten in interviews.
Als je je 100% inzet, krijg je 100% resultaat en dan zie je vanzelf wel hoe ver je komt. Meer kan je niet doen. Ik ga me niet druk maken met de gedachte dat ik nooit mega huge kan zijn. We hebben allemaal nog een lange weg te gaan en ik zelf geniet liever meer van de weg naar mn doel, dan dat ik me druk ga maken erover en me laat demotiveren.
Houd je lange termijn doelen heel hoog.
We willen namelijk steeds meer. Eerst denk je van, ah bij 70kg ben ik tevreden... maar dan ben je 70kg en dan wil je 80kg wegen... maar als je dan zoveel weegt wil je 90kg wegen..
Daarom houd ik zelf mn doelen hoog.
Hoop dat ik zo een beetje duidelijk ben.