MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Reardoublebicep-1.jpg

058.jpg

Backdoublebijuly28-1.jpg

thismostmusc-1.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=iw7VPCRc2eg

thx 666devil, bespaart me weer zoek tijd.
hij was overigens 3e in z'n gewicht klasse geworden en 2e bij de overall, terwijl het publiek vond dat hij die had moet winnen. had toestraks was research gedaan.

thx 666devil, bespaart me weer zoek tijd.
hij was overigens 3e in z'n gewicht klasse geworden en 2e bij de overall, terwijl het publiek vond dat hij die had moet winnen. had toestraks was research gedaan.
hoe kan hij 2e overall worden als hij al 2 betere voor hem heeft in zijn gewicht klasse?

Jaja, het is maar reclame, maar ik haal het gewoon aan als voorbeeld voor wat ik wil bereiken he :D

Uiteraard niet. Maar ik heb het niet over het aantal dagen. Ik heb het over het resultaat.

>?? hij verloor gewoon vet hoor waarom zou dit niet kunnen in 2,5 maand hij was zelf rond de 17/18%
praat geen poep, zon transformatie is voor misschien 1 op de 100weggelegd om dat in zon korte tijd te behalen.
Op het einde is hij gewoon beachproof/beachboy. De meesten zullen bijna opeen jaar moeten rekenen

praat geen poep, zon transformatie is voor misschien 1 op de 100weggelegd om dat in zon korte tijd te behalen.
Op het einde is hij gewoon beachproof/beachboy. De meesten zullen bijna opeen jaar moeten rekenen

Hij had op dag 1 wel redelijk wat massa en een hoop vet natuurlijk. Is wel mogelijk als je er 100% voor gaat

hoe lang zou de gemiddelde sporter daar dan over duren, met cutten?

Hij had een aardige basis idd, en hij heeft het over een injury, dus hij zal wel eerder getrained hebben.
Dus: basis + spiergeheugen + dedication = 100% mogelijk.

Terug
Naar boven