Lorenzzzz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 200
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
+1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoe kan hij 2e overall worden als hij al 2 betere voor hem heeft in zijn gewicht klasse?thx 666devil, bespaart me weer zoek tijd.
hij was overigens 3e in z'n gewicht klasse geworden en 2e bij de overall, terwijl het publiek vond dat hij die had moet winnen. had toestraks was research gedaan.

toch best wel nette traps

Jullie gaan wellicht lachen, maar dit is iets waar ik naar streef:
http://www.youtube.com/watch?v=pIXzDTuOjt8&feature=channel
Zelfs wat hij op dag 69 al heeft bereikt zou ik fantastisch vinden moest ik dat bereiken tegen het eind van de zomer of zo. Maar dan moeten er nog vele kilootjes af![]()
Jah hij verloor alleen vet hoor...Wel leuk en aardig, maar is dat nu echt mogelijk? in 70 dagen, 2,5 maand...
>?? hij verloor gewoon vet hoor waarom zou dit niet kunnen in 2,5 maand hij was zelf rond de 17/18%Uiteraard niet. Maar ik heb het niet over het aantal dagen. Ik heb het over het resultaat.
al lijken ze veel kleiner relaxedpraat geen poep, zon transformatie is voor misschien 1 op de 100weggelegd om dat in zon korte tijd te behalen.>?? hij verloor gewoon vet hoor waarom zou dit niet kunnen in 2,5 maand hij was zelf rond de 17/18%
praat geen poep, zon transformatie is voor misschien 1 op de 100weggelegd om dat in zon korte tijd te behalen.
Op het einde is hij gewoon beachproof/beachboy. De meesten zullen bijna opeen jaar moeten rekenen