XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

en daarom zal het dus voor een beginner die out of shape en dik is niet zo makkelijk te bereiken zijn!

praat geen poep, zon transformatie is voor misschien 1 op de 100weggelegd om dat in zon korte tijd te behalen.
Op het einde is hij gewoon beachproof/beachboy. De meesten zullen bijna opeen jaar moeten rekenen
hahaahah misschien voor jouw, hij heeft alleen gecut, spiermassa had die wel.
Zelf ben ik rond de 3 procent kwijt in 4 weken en dit is mn 1e cut..

waarom ben je aan het cutten met 55kg?
:trollface:

Is zeker mogelijk, 3 maanden is echt lang. Ik weet nog dat ik ook zo'n 15kg ben verloren op 3-4 maand , ik had wel iig nog niet getrained maar het is niet dat ik al mijn spiermassa verteerd had. Had iig het effect van een goeie cut.

Op mijn voeding letten + constant hardlopen. Is allemaal zo moeilijk niet maar het vergt toewijding. Meesten cutten hier toch ook maar 1-3 maand? En komen ook goed ripped te staan.

aan de grote van je anders kun je weinig aan doen nee...

Je aders zullen opzwellen en groter worden als je meer spiermassa hebt. Vrij logisch als je erover nadenkt, want meer spiermassa vraagt een grotere bloedtoevoer. Je hebt ook ecto's die heel droog staan maar geen dikke aders hebben, dat komt simpelweg omdat hun spieren klein zijn en ook geen grote bloedtoevoer vragen.

]O.T Paar mooie fysieken En zie juist dat weer de helft van de plaatjes werken...

GotAbs-380.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.google.be/imgres?imgurl=...1t:429,r:10,s:148&tx=41&ty=62&biw=1680&bih=94 ( link dan maar )

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ev.jpg

Deze schouders en armen vind ik wel nice, alleen meer wijdte in zijn rug.

got traps?

Arnold is en blijft eindbaas.

arnold2.jpg

fwww.jpg

gsdff.jpg

gw.jpg

arnold.jpg

:eek:
die pose heeft Arnold van Zyzz gepikt:eek:!

:roflol: j/k Arnold is baas

Arnold, Reg Park etc. Allemaal zo'n massieve uitstraling, uit graniet. Niet de zoveelste superdroge afgelijnde modelboys.

Ed+Corney+Flex+Mag+1975+Wallpaper.jpg

niceee

eckte oldskool fysiek

Goed fysiek. Moet haalbaar zijn..

Terug
Naar boven