AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

2duhx5i.png

@ Guess, nog maar 290× gepost in dit topic :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Josh Thomson.

Ideale vetpercentage imo, niet té droog, niet té buff, gewoon afgetraind. Alleen spijtig dat hij een midget is, kan ik me niet echt aan spiegelen, maar het is eerder de vet%

Pantrofll wel, klaas2 niet. goede ouwe mIRC tijden met klaas2 :p

Josh Thomson.

Ideale vetpercentage imo, niet té droog, niet té buff, gewoon afgetraind. Alleen spijtig dat hij een midget is, kan ik me niet echt aan spiegelen, maar het is eerder de vet%

Dit is tenminste een haalbaar realistisch doel voor iedereen. Al die kuurfysieken die hier voorbij komen zijn dat niet. Tenzij je zelf goede genen hebt en gaat kuren.

Josh Thomson.

Vind ik idd ook een goed fysiek. Zou wel nog ietsje meer mogen maar aan dat vp% zou ik er zeker wel tevreden mee zijn.

Josh Thomson.

Apart fysiek man, zijn vetpercentage lijkt hoger dan dat normaal mensen zulke blokjes hebben. Mooi dus.

Zoals die josh thomson wil ik er ook wel bijlopen!

Vind die Josh Thomson echt niks, wel mooie buikspieren. Maar voor de rest totaal niet indrukwekkend.

Goed fysiek verder wel, maar zeker geen streef fysiek.

Terug
Naar boven