Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ook om uiteindelijk op 10% bf te komen. Heb al zoveel mensen elk jaar horen zeggen, dit jaar ga ik echt goed cutten voor de zomer en dan altijd zo blijven. Lukt ze bijna nooit..+1
Alleen spier winnen en op het zelfde bf blijven is echt moeilijk
En ook om uiteindelijk op 10% bf te komen. Heb al zoveel mensen elk jaar horen zeggen, dit jaar ga ik echt goed cutten voor de zomer en dan altijd zo blijven. Lukt ze bijna nooit..
Daar heb ik dan weer juist totaal geen probleem mee. Moet wel zeggen dat het me geen reet uitmaakt of ik er 'breed' uit zie in een shirt, het gaat mij puur om mijn lichaam zonder iets aan, dus dat scheelt dan wel weer.zit nu in de eerste maand van mijn eerste cut.![]()
gaat niet lekker. vind het minderen met eten niet erg, vind de extra cardio doen ook geen probleem. vind het vooral k*t om te moeten kappen met het bulken. voel me echt een ielig mannetje nu.
(ja, voordat iedereen mijn stats er bij gaat halen.... ik weet het, ik ben niet big. maar ben in een jaar tijd +10kg gegaan, zonder zichtbare stijging in bf, en nu langzaam zakken doet toch echt pijn)
En ook om uiteindelijk op 10% bf te komen. Heb al zoveel mensen elk jaar horen zeggen, dit jaar ga ik echt goed cutten voor de zomer en dan altijd zo blijven. Lukt ze bijna nooit..