AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

209seh4.jpg

+1
Alleen spier winnen en op het zelfde bf blijven is echt moeilijk
En ook om uiteindelijk op 10% bf te komen. Heb al zoveel mensen elk jaar horen zeggen, dit jaar ga ik echt goed cutten voor de zomer en dan altijd zo blijven. Lukt ze bijna nooit..

En ook om uiteindelijk op 10% bf te komen. Heb al zoveel mensen elk jaar horen zeggen, dit jaar ga ik echt goed cutten voor de zomer en dan altijd zo blijven. Lukt ze bijna nooit..

zit nu in de eerste maand van mijn eerste cut. :o

gaat niet lekker. vind het minderen met eten niet erg, vind de extra cardio doen ook geen probleem. vind het vooral k*t om te moeten kappen met het bulken. voel me echt een ielig mannetje nu.

(ja, voordat iedereen mijn stats er bij gaat halen.... ik weet het, ik ben niet big. maar ben in een jaar tijd +10kg gegaan, zonder zichtbare stijging in bf, en nu langzaam zakken doet toch echt pijn)

zit nu in de eerste maand van mijn eerste cut. :o

gaat niet lekker. vind het minderen met eten niet erg, vind de extra cardio doen ook geen probleem. vind het vooral k*t om te moeten kappen met het bulken. voel me echt een ielig mannetje nu.

(ja, voordat iedereen mijn stats er bij gaat halen.... ik weet het, ik ben niet big. maar ben in een jaar tijd +10kg gegaan, zonder zichtbare stijging in bf, en nu langzaam zakken doet toch echt pijn)
Daar heb ik dan weer juist totaal geen probleem mee. Moet wel zeggen dat het me geen reet uitmaakt of ik er 'breed' uit zie in een shirt, het gaat mij puur om mijn lichaam zonder iets aan, dus dat scheelt dan wel weer.

so true, na een tijdje begin ik toch terug te vreten. Na enkele maanden denk ik dan, "waarom heb ik het weer zover laten komen"

Was altijd blij als ik weer mocht cutten, had ik tenminste niet meer zo'n beestachtige dikke kop.

wellicht is hij al geplaatst: bdm

en van bdd: de foto's van verb, diehardecto, vergil, rob s, bartels, keun, justgetstarted, thommie en - uiteraard - tga:)

bdm.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Philly na de cut???

Was tog grapjuh JONGUH!

toen was ik niet zo behaard :roflol:

Iemand op bodybuilding.com

a2zszd.jpg

nice

Terug
Naar boven