MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

U jelly?

Ik hoop echt dat ik ooit zo'n fysiek heb

Na de cut:p

ik hoor mijn naam

wellicht is hij al geplaatst: bdm

en van bdd: de foto's van verb, diehardecto, vergil, rob s, bartels, keun, justgetstarted, thommie en - uiteraard - tga:)
Thx brah! trouwens wel een wazige 1ste 5 posts had je.

Zelf zit ik all year rond tussen 10-12%.

Haha serieus wtf man, thommie?

thommie is 19 jaar, goede symmetrie, als ie blijft trainen, krijgt ie top fysiek (vooruitziende blik)

---------- Toegevoegd om 13:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------

Thx brah! trouwens wel een wazige 1ste 5 posts had je.

Zelf zit ik all year rond tussen 10-12%.

om mee te kunnen stemmen met de contest, heb ik 50 posts nodig (regels van verleden jaar, kzit nu onder de 20 posts). waarschijnlijk komen er dus nog meer, sorry keun:)

Ik dacht eerst dat je die jpv was, any how..het stemmen is pas in augustus dus nog tijd zat!;)

thommie is 19 jaar, goede symmetrie, als ie blijft trainen, krijgt ie top fysiek (vooruitziende blik)

---------- Toegevoegd om 13:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------

om mee te kunnen stemmen met de contest, heb ik 50 posts nodig (regels van verleden jaar, kzit nu onder de 20 posts). waarschijnlijk komen er dus nog meer, sorry keun:)

Thanks! Lekkere motivatie boost :cool:

6717.jpg
190160_10150109307131936_224213891935_6483488_3783738_n.jpg

Ik durf thommie op school al niet meer aan te spreken zo buff is hij al

zeker dat die per persoon minimaal 2 uur bezig zijn met alleen het haar, dan komt make up nog en voor dat alles nog de hele morgen kleren passen

ring ding dong wtf :roflol:

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

carrottop-aftersteroids.jpg

Terug
Naar boven