AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

+1

wordt member
post username en password hier
??
profit
wss een phaggot die password changed, dus doe maar niet

wordt member
post username en password naar mij in PM
??
profit voor mij en karma

nice 700th post
Na die +1 zeker.

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

Zucht, wanneer wordt dit jongetje nou eens geband, heb nog niemand positief op jou zien reageren. Leuk dat je een beetje fitnessed soms maar als je dom wil lullen/stoer doen/ respect krijgen op het internet kan je ook naar een ander forum.

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

Deze verwachtte ik al van zo'n coole internetboy. Daarom heb ik toch express die andere filmpjes erbij gezet. Als je 95 kilo weegt en 55 keer kan optrekken ben je natuurlijk erg zwak, deadift squat en bench press is natuurlijk het enige waarbij je kracht kan tonen.

Laatst bewerkt:
Greg Plitt is ook wel een beetje mijn held, niet alleen door zijn fysiek maar vooral zijn houding en hoe hij weet te motiveren zijn ongeëvenaard vind ik.

Na die +1 zeker.

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

Zucht, wanneer wordt dit jongetje nou eens geband, heb nog niemand positief op jou zien reageren. Leuk dat je een beetje fitnessed soms maar als je dom wil lullen/stoer doen/ respect krijgen op het internet kan je ook naar een ander forum.

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

Deze verwachtte ik al van zo'n coole internetboy. Daarom heb ik toch express die andere filmpjes erbij gezet. Als je 95 kilo weegt en 55 keer kan optrekken ben je natuurlijk erg zwak, deadift squat en bench press is natuurlijk het enige waarbij je kracht kan tonen.
laatste tijd niet nee, zal mijn postgedrag een beetje editen:o

maar c'mon, 100 keer opdrukken, dat moet voor ieder normaal gemiddeld mens in een paar maanden te doen zijn.

Het record staat op iets van 100 in het kwadraat of zo

Lol jij bent hier diegene die pushups als antwoord geeft op krachtstats. Ik ben blij dat je het met me eens bent. Leuk dat je me cool vind :)

komt door je avatar
Edit: roken is stoer

Laatst bewerkt:

Lol jij bent hier diegene die pushups als antwoord geeft op krachtstats. Ik ben blij dat je het met me eens bent. Leuk dat je me cool vind :)

Dat stond los van het antwoord omdat ik bp etc niet wist, daarom heb ik dat filmpje gepost. Vond dat optrekken gewoon knap, ik doe het hem niet na.

Jonguh hou die luchten lekker in je log, vind ze daar al irritant genoeg ;)

Die gast heb je als avatar gehad toch?

Ben nog op zoek naar een natural streeffysiek van 1,88m en BF~10%, keep up the streeffysieken :)

nouja zeg! er is niks mis met het gebruik van geestverruimende middelen :P

ermm ja volgens mij wel :)

bryan witacre is zijn naam btw

Dat stond los van het antwoord omdat ik bp etc niet wist, daarom heb ik dat filmpje gepost. Vond dat optrekken gewoon knap, ik doe het hem niet na.

Op de manier waarop jij het verwoorde is het niet zo gek dat mensen verbanden gaan leggen.

Maargoed, ik zeg: plaatje. Dit is de voorkant van die dude. Ik zou er voor tekenen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Op de manier waarop jij het verwoorde is het niet zo gek dat mensen verbanden gaan leggen.

Maargoed, ik zeg: plaatje. Dit is de voorkant van die dude. Ik zou er voor tekenen.

[Link niet meer beschikbaar]

je hebt hem gevonden ;)

wat een ruig fysiek!

Kerel super droog of niet. :p

pff voor zoiets moet je elke dag strict eten en kan je niet een keer junken man en op je spierbehoud letten

Zulks mooi weer..en nog zoveel ruzie :(

images?q=tbn:ANd9GcQ9n8b8YV0fwx55j3K_PQAowi_Toiu3Id8mFDaZx_OmhW0fOYsW.jpg

Gaat hem nooit worden natuurlijk, maar in een ideale wereld:

Laatste foto is wel wat droger, hoeft voor mij niet zo.
Gewoon lekker de ****ing tank uithangen.

die man is echt ongelofelijk uit de kluiten gewassen xD

pudzianowski toch? al vaker langs gekomen btw

yup, meneer Mariusz. Had wat pagina's doorgelezen maar niet allemaal :D

The measurements of Mariusz Pudzianowski:

Pudzianowski- Biceps 56 cm
- Nape 54 cm
- Waist 92 cm
- Thigh 80 cm
- Weight 132 kg
- Height 186 cm
- Chest 148 cm
- Forearm 45 cm

Own records:

- Bench Press 275 kg
- Squat 360 kg
- Deadlift 395 kg

yup, meneer Mariusz. Had wat pagina's doorgelezen maar niet allemaal :D

The measurements of Mariusz Pudzianowski:

Pudzianowski- Biceps 56 cm
- Nape 54 cm
- Waist 92 cm
- Thigh 80 cm
- Weight 132 kg
- Height 186 cm
- Chest 148 cm
- Forearm 45 cm

Own records:

- Bench Press 275 kg
- Squat 360 kg
- Deadlift 395 kg

onderarmen 45cm :p teringg

Mweh iets te brede heupen voor een ideale wereld ;)

Terug
Naar boven