MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

yup, meneer Mariusz. Had wat pagina's doorgelezen maar niet allemaal :D

The measurements of Mariusz Pudzianowski:

Pudzianowski- Biceps 56 cm
- Nape 54 cm
- Waist 92 cm
- Thigh 80 cm
- Weight 132 kg
- Height 186 cm
- Chest 148 cm
- Forearm 45 cm

Own records:

- Bench Press 275 kg
- Squat 360 kg
- Deadlift 395 kg

Dit waren zijn stats volgens mij toen hij 24-25 was. Ik heb hem sowieso 410kg deadlift zien doen.

phpzvzzGZAM.jpg

Dat viel mij ook op. Hij heeft vijf jaar geleden wel een zware blessure gehad.

Hoe heet hij dan ??

Ja hij is van 144kg naar 118 gegaan geloof ik. Hij is nu een MMA vechter he :)
Dan moet je wat kleiner zijn. Ik heb me kapot gelachen om zijn aller eerste officiele match, hij schopte die kerel bijna in tweeën.

Ja hij is van 144kg naar 118 gegaan geloof ik. Hij is nu een MMA vechter he :)
Dan moet je wat kleiner zijn. Ik heb me kapot gelachen om zijn aller eerste officiele match, hij schopte die kerel bijna in tweeën.
te vinden op youtube z'n 1ste match?

Spijtig hoe dat Pudzianowski achteruit is gegaan qua kracht en fysiek. Maar hij zal nu wel meer verdienen!

Yup dat is hem, ik zou ook bang zijn voor de lowkicks van dat beest, kijk hem rennen :p

---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

Spijtig hoe dat Pudzianowski achteruit is gegaan qua kracht en fysiek. Maar hij zal nu wel meer verdienen!

Nouja hij is de enige ter wereld die 5x sterkste man van de wereld is geworden geloof ik. Een gevalletje van "been there done that" denk ik.

om te huilen als je die lowkicks mag vangen haha

vanavond heb ik weer kickboxles. eens pudzian-style gaan :cool:

Heb net wat MMA vids terug gezien van Marian, vergeleken met die 2e foto van hier boven is hij echt wel een stuk buffer. Natuurlijk een stuk minder dan hoe hij eerst was maar alsnog..

Wat een gedrocht die laatste kerel.....damn...

Maar die Marius dan in zijn gevecht.....Gewoon de keihard trappen en stoten als een idioot techniek :D

ondertussen zit mariusz al terug op 132kg.

het viel in zijn wedstrijden op dat hij nog lang niet de techniek had om zijn absolute kracht bruikbaar te maken in MMA.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven