Romulus
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 11%
Oh nooooooo !! I've been trolled hardcore !!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mirin dit? Ik vind het echt lelijk, TE droog.
Waarom zou je (buiten een wedstrijd om) sowieso zo droog willen zijn, ziet er ook niet echt gezond uit vind ik persoonlijk.

indd daar moet je zijn man !
wilt het zeggen dat ik niet buff mag zijn omdat ik geen wedstrijdjes doe? komaan![]()
Dat zeg ik niet? Ik vraag me alleen af waarom je zo droog zou willen zijn buiten een wedstrijd om.
Overigens zou ik chestbrah ook niet echt buff noemen, maargoed.

Ja Shredded is het wel, maar onder buff versta ik eerder veel massa.
Dat zeg ik niet? Ik vraag me alleen af waarom je zo droog zou willen zijn buiten een wedstrijd om.
Overigens zou ik chestbrah ook niet echt buff noemen, maargoed.
wat is veel massa voor je ?
een dikz*k van 110kg 18%-16%?
Fotoshoot ofzo, buiten dat is het gewoon een hele prestatie om uberhaupt op zon bf te komen, dat zou al genoeg reden moeten zijn.
ik dacht toch dat je wat meer verstand had russian met je +5.000 post,
Vergeet niet AAS is geen wonder spul je moet nog altijd goed kunne eten en trainen .
even of: wat weeg je nu Russian ?![]()
Als het geen wonder drug zou zijn wie zou het dan gebruiken? dan ga je gewoon naturel door
Wat zou iemand als hij eten om op dat bf te blijven vraag ik me af?
supaturk niet gast wilt naar de 120 kg.. heb hem peer keer een bericht gestuurd en hij heeft wel strictzou me verbazen als zyzz en zijn vriendjes dag in dag uit een super gebalanceerd dieet volgen. Gebruiken de AAS en andere middelen om een goed fysiek te houden zonder er te strict mee bezig te zijn imo. Hele zomer staan ze op festivals te trollen, dan kunnen ze echt niet goed blijven eten