MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

:trollface:

tumblr_lb7mugkajM1qapa4po1_500.png

Oh nooooooo !! I've been trolled hardcore !!:duh::duh::duh:

indd daar moet je zijn man !
wilt het zeggen dat ik niet buff mag zijn omdat ik geen wedstrijdjes doe? komaan:roflol:

Dat zeg ik niet? Ik vraag me alleen af waarom je zo droog zou willen zijn buiten een wedstrijd om.

Overigens zou ik chestbrah ook niet echt buff noemen, maargoed.

Dat zeg ik niet? Ik vraag me alleen af waarom je zo droog zou willen zijn buiten een wedstrijd om.

Overigens zou ik chestbrah ook niet echt buff noemen, maargoed.

Fotoshoot ofzo, buiten dat is het gewoon een hele prestatie om uberhaupt op zon bf te komen, dat zou al genoeg reden moeten zijn.

wat is veel massa voor je ?
een dikz*k van 110kg 18%-16%?

Dat ligt ook aan iemands lengte natuurlijk.

Fotoshoot ofzo, buiten dat is het gewoon een hele prestatie om uberhaupt op zon bf te komen, dat zou al genoeg reden moeten zijn.

Het is ook een hele presatie, maar als dat de enige reden is om zo laag in bf te gaan kan ik dat niet begrijpen, daar komt nog eens bij dat het moelijk is om spierafbraak te voorkomen op zo'n laag percentage.

Dat is jouw mening, ik kweek liever massa in de tijd die je kwijt bent om zo droog te worden. Begrijp me niet verkeerd droog zijn is mooi, maar je kan ook doorschieten, +-5% staan buiten een wedstrijd om is gewoon onzin in mijn ogen. Vooral als je al niet veel massa hebt, zoals bij chestbrah het geval is.

ik dacht toch dat je wat meer verstand had russian met je +5.000 post,
Vergeet niet AAS is geen wonder spul je moet nog altijd goed kunne eten en trainen .

even of: wat weeg je nu Russian ?:D

Dat is het wel degelijk hoor bij een documentaire zei een geleerde dat als iemand rookt, drinkt slecht eet en slecht traint die aas gebruikt meer vooruitgangboekt dan iemand die 100% alles goed doet.
Probleem is na je kuur dat massa behouden, daar gaan ze vaak de mist in:) Als het geen wonder drug zou zijn wie zou het dan gebruiken? dan ga je gewoon naturel door

zou me verbazen als zyzz en zijn vriendjes dag in dag uit een super gebalanceerd dieet volgen. Gebruiken de AAS en andere middelen om een goed fysiek te houden zonder er te strict mee bezig te zijn imo. Hele zomer staan ze op festivals te trollen, dan kunnen ze echt niet goed blijven eten

Qua lichaamsbouw quasi hetzelfde als mij, met dezelfde zwakke bovenborst.

Nu nog op dat bf% komen, ook imo ideaal :D

Allesinds propere fysiek.

---------- Toegevoegd om 11:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

Wat zou iemand als hij eten om op dat bf te blijven vraag ik me af?

ectogenen + tren + carbcycling.

zou me verbazen als zyzz en zijn vriendjes dag in dag uit een super gebalanceerd dieet volgen. Gebruiken de AAS en andere middelen om een goed fysiek te houden zonder er te strict mee bezig te zijn imo. Hele zomer staan ze op festivals te trollen, dan kunnen ze echt niet goed blijven eten
supaturk niet gast wilt naar de 120 kg.. heb hem peer keer een bericht gestuurd en hij heeft wel strict

die supaturk is een lachertje man. Op oudere fotos staat hij er altijd completely out of shape tussen. Zodra hij ook is gaan kuren is hij geexplodeerd.
Zal vast zeer hoge doseringen hanteren

Terug
Naar boven