Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

die supaturk is een lachertje man. Op oudere fotos staat hij er altijd completely out of shape tussen. Zodra hij ook is gaan kuren is hij geexplodeerd.
Zal vast zeer hoge doseringen hanteren
yeah i started at 19 bro. If you start young you have a chance of stuffing up your natural test levels for life.

my first cycle was sus250.

then 6 months later i did

prop and trenabol for 10 weeks

dit zei die tegen mij maar heeft vast mee kuren erop zitten

Laatst bewerkt:
zou me verbazen als zyzz en zijn vriendjes dag in dag uit een super gebalanceerd dieet volgen. Gebruiken de AAS en andere middelen om een goed fysiek te houden zonder er te strict mee bezig te zijn imo. Hele zomer staan ze op festivals te trollen, dan kunnen ze echt niet goed blijven eten

zyzz bulkt op 7.000 kcal oid?

zou me verbazen als zyzz en zijn vriendjes dag in dag uit een super gebalanceerd dieet volgen. Gebruiken de AAS en andere middelen om een goed fysiek te houden zonder er te strict mee bezig te zijn imo. Hele zomer staan ze op festivals te trollen, dan kunnen ze echt niet goed blijven eten

zijn dieet staat op simplyshredded...eieren eet hij vreemd genoeg rauw. Maar zijn voeding zal niet slecht zijn als je ziet dat hij toch wel veel heeft bereikt.

Overigens maakt een festival hier en daar niet uit, als hij daar niet drinkt

EdCorney1.jpg

dat bedoel ik keun. goeie pose ook.

:d

nick_2.jpg

2vl19nd.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat hebben mensen toch met die Nick Medici..
Ik zie echt niks in zijn fysiek, z'n side poses zijn wel goed maar z'n FDB/MM is zo crappy imo.

Nu ben ik zelf meer een fan van z'n Concurrent op de Teen Nationals in 2010 ''Cody Lewis'' wiens taille ook niet perfect is maar c'mon???
_MG_0721wtmk_BNRIAMAQHZ.jpg
.JPG

_MG_0725wtmk_RCXBDDGLFD.jpg

Nick medici heeft een veel betere FDB. Cody's double bicep mist borst en doet me denken aan Lee Priest. ook heeft hij lange torso wat de pose ook niet meerwaarde geeft.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maar dit is mijn mening! jij mag dat vinden.

http://www.youtube.com/watch?v=_ARbPSLQyXI

@Ruffryder16 dat is mijn streeffyssiek!

Die Cody heeft echt brute benen.

nog 1tje dan:o

0.jpg

Terug
Naar boven