AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

ik vind fotoss die mensen van internet halen niet echt reeel om naar te streven (althans een streefvoorbeeld),een foto is echt een momentopname en vooral bij modellen.veel modellen eten of drinken bijna nix paar dagen voorafgaands van hun shoot.
veel fotos zijn ook nog eens bewerkt

ik zei dat tegen me vriendin en ze geloofde het niet.
ik zei dat de mannen uit de drankreclame van JILLZ in het echt niet zo gespierd zijn als dat ze lijken; ik heb toen op youtube de making of gevonden van de reclame,en daar waren ze idd een stuk minder gespierd en breed en stukken minder definitie.

http://www.youtube.com/watch?v=QNKj9qRUnLU

dat noem ik dus een momentopname
en verder is het voor iedereen verschillend natuurlijk hoelang het zal duren dat fysiek te behalen.

Wuuuuuuut?!:eek:

Zeker mee eens. Vooral foto's vertekenen erg, vooral als ze van heel dichtbij genomen worden.

dus die jillz reclame mannen zijn niet naturel te behalen ???

haha zeker weten wel, wist niet dat ze zulke ecto's het waren. Vooral die n**ga!

fotoshoots zijn vaak (licht) bewerkte fotos.

Vast wel een keer gepost, maar dit wil ik toch wel bereiken.

jj18nl.jpg

Je hebt z'n rug/benen nog niet gezien?

Rug kan nog wel wat werk gebruiken ja, maar met z'n benen lijkt me niks mis aangezien je ook nog gaat hardlopen? (geen idee hoe het zit met het hardlopen, maar lijkt me niet dat het beter/fijner is om met grote wielen te gaan hardlopen..)

Rug kan nog wel wat werk gebruiken ja, maar met z'n benen lijkt me niks mis aangezien je ook nog gaat hardlopen? (geen idee hoe het zit met het hardlopen, maar lijkt me niet dat het beter/fijner is om met grote wielen te gaan hardlopen..)
gewoon een goed STERK fysiek
alsof iedereen een dikke rug wil

en modellen met een gespierde rug zijn al minder gewild en is nergens voor nodig vind ik

het is ook geen bodybuilder

gewoon een goed STERK fysiek
alsof iedereen een dikke rug wil

en modellen met een gespierde rug zijn al minder gewild en is nergens voor nodig vind ik

het is ook geen bodybuilder

Gewoon een goed sterk en flexibel fysiek ja. Niet echt BB-achtig, maar daar gaat het mij ook niet om. Alleen model zijn is dan weer niks, daar doe ik het ook niet voor :rolleyes:

ik vind fotoss die mensen van internet halen niet echt reeel om naar te streven (althans een streefvoorbeeld),een foto is echt een momentopname en vooral bij modellen.veel modellen eten of drinken bijna nix paar dagen voorafgaands van hun shoot.
veel fotos zijn ook nog eens bewerkt

ik zei dat tegen me vriendin en ze geloofde het niet.
ik zei dat de mannen uit de drankreclame van JILLZ in het echt niet zo gespierd zijn als dat ze lijken; ik heb toen op youtube de making of gevonden van de reclame,en daar waren ze idd een stuk minder gespierd en breed en stukken minder definitie.

http://www.youtube.com/watch?v=QNKj9qRUnLU

dat noem ik dus een momentopname
en verder is het voor iedereen verschillend natuurlijk hoelang het zal duren dat fysiek te behalen.

Jij hebt toch een beter fysiek dan die gasten. Is je vriendin mad ?

u gay?

Terug
Naar boven