Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

niet om vervelend te doen ofzo

maar ik vind dit wel echt perfectie

[Link niet meer beschikbaar]

wie zijn msn heeft krijgt karma

Biceps lopen gewoon dik achter :) onlari unuttun galiba :D

edit/ Mijn avatar is imo echte perfectie! En dat zonder aas! Ga wel kuren, wait till u see the before and after pics, you'll shit bricks! :D

lol @ heel dit topic

Laatst bewerkt:
superrrrrrrrrr
DUDE

dit is toch wel mijn streeffysiek

en jay kan van dese pose nog wat leren

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

je wilt niet weten hoeveel chicks zichzelf bevredigen terwijl ze naar die foto kijken! :cool:
klopt

ben er van overtuigd dat ze op deze foto naar je foto aan het kijken is

ze kijkt ook echt vredig vind je niet..?

je wilt niet weten hoeveel chicks zichzelf bevredigen terwijl ze naar die foto kijken! :cool:
klopt

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

Omg...weer zo'n zelfingenomen pubertje.
Dat jij op je spiegelbeeld fapt wil niet zeggen dat chicks een natte doos van je krijgen gast, bovendien heb je een bril.:hahaha:
ja even serieus

een bril is wel echt ubergay
alleen geile secretaresses dragen aan bril

HAHAHAAHAHHAHA

nogmaals

valt me op dat iedere turk op deze forum heel wat over zig zelf denkt terwijl jullie allemaal lelijk zijn o,0 jaren van incest ftl.

b*ch ass neutron foto van 2007 pakken, toen was jij nog tikkertje aan het spelen ectofag

HAHAHAAHAHHAHA

nogmaals

¨
groucho.jpg

b*ch ass neutron foto van 2007 pakken, toen was jij nog tikkertje aan het spelen ectofag
nee even serieus

goeie pose
ik ga niet haten

jk

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

valt me op dat iedere turk op deze forum heel wat over zig zelf denkt terwijl jullie allemaal lelijk zijn o,0 jaren van incest ftl.
je hebt mensen die trollen en je hebt gayyss
ben jij gay.?

Hepimiz Turkuz nie elkaar haten hadi bagim

Terug
Naar boven