AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

iedereen zit ook te zeiken he als je zon lichaam wilt ga gewoon kuren maar meeste hier zijn bang voor naalden daarom kraken ze aas af.

u mad?

Moest ik ooit kuren dan ga ik ook resoluut voor een Greg Plitt - fysiek. Degene die denken dat het naturel haalbaar is sporen niet meer.

Denk dat enkele mensen op dit forum al tonen dat het wel mogelijk is ;)

Greg
43+Greg+Plitt+photo.jpg

verb
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zou Cristiano Ronaldo natural zijn? Die gast is zo buff voor een voetballer echt niet normaal meer..

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Geeft al een ander beeld.

Betwijfel eerlijk gezegd ook of verb naturel is..

Betwijfel eerlijk gezegd ook of verb naturel is..

Ik geloof nog eerder dat Greggie naturel is dan Verb..:o

Beetje meer meelezen in zijn log dan. Denk wel dat Verb naturel is. Iemand die niet naturel is gaat niet opzettelijk minder eten om wat massa/vet te verliezen omdat hij anders te big wordt. Eenmaal je kuurt dan is het meestal bigger = better, mede door de invloed van test op je gedrag.

Verb heeft nu ook geen gemiddelde genen...
Wat natuurlijk niets afdoet aan het werk dat hij erin stopt.

Beetje meer meelezen in zijn log dan. Denk wel dat Verb naturel is. Iemand die niet naturel is gaat niet opzettelijk minder eten om wat massa/vet te verliezen omdat hij anders te big wordt. Eenmaal je kuurt dan is het meestal bigger = better, mede door de invloed van test op je gedrag.

Er zijn tig van gasten die kuren voor een beetje een fitness/beachboy fysiek en die echt niet te groot willen worden. Dus deze opmerking gaat duidelijk niet op.

Er zijn tig van gasten die kuren voor een beetje een fitness/beachboy fysiek en die echt niet te groot willen worden. Dus deze opmerking gaat duidelijk niet op.
Inderdaad en er zijn ook tig gasten die gewoon keihard liegen over hun gebruik.

• Like
Waarderingen: wwe

Volg zijn log al vrij lang. Als je trouwens een beetje doordenkt kan dat minder eten om wat massa/vet te verliezen ook gewoon stoppen met kuren zijn. Even voor de goede orde het zou best kunnen dat Verb naturel is, maar ik betwijfel het. Doet verder niks af aan zijn prestatie.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
perfectie

wtf kerel? kruip een jaar in auschwitz, doe wat set-ups en pushups en je hebt je lijf

Terug
Naar boven