Lorenzzzz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 200
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel keer willen jullie dat lichaam hier op de pagina hebben?

Hij heeft gewonnen omdat n*gers geboycot werden. Alsnog knap van hem uiteraard.Iemand hier checked geenstijl. die schriele kerel is de gast die de marathon van utrecht heeft gewonnen. Ik heb respect voor die gast want hij is het beste in wat zijn doelen zijn geworden!
Volg zijn log al vrij lang. Als je trouwens een beetje doordenkt kan dat minder eten om wat massa/vet te verliezen ook gewoon stoppen met kuren zijn. Even voor de goede orde het zou best kunnen dat Verb naturel is, maar ik betwijfel het. Doet verder niks af aan zijn prestatie.

dan heb ik alle respect voor die gast. Iedereen in zijn doelgebied. Maar dit lichaam hoort echt niet thuis in dit topic![]()
Denk dat enkele mensen op dit forum al tonen dat het wel mogelijk is
Greg
![]()
verb
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Verb heeft nu ook geen gemiddelde genen...
Wat natuurlijk niets afdoet aan het werk dat hij erin stopt.
haha even serieus stel ik ga aan de aas en zeg dat ik naturel ben ga je ook zeggen dat ik monstergenen heb?haha even serieus stel ik ga aan de aas en zeg dat ik naturel ben ga je ook zeggen dat ik monstergenen heb?
zeg ik dat die 100% aan de aas zit? ik zeg dat ik het niet geloof en zelf merk je het wel als je paar jaar traint dat zon fysiek natty niet te halen is.Dus jij weet 100% zeker dat verb geen naturel is?
Vergeet niet dat er wel degelijk mensen rondlopen die betere genen hebben.
Beetje triest om iemand meteen te bestempelen als gebruiker omdat hij een beter resultaat behaalt.
en zelf merk je het wel als je paar jaar traint dat zon fysiek natty niet te halen is.

Tuurlijk is Greg geen naturel. Die gozer moet elke keer zo droog en hard mogelijk op de foto staan. Qua massa is het zeker naturel te halen maar qua droogheid niet.
Het is allebei haalbaar maar een combinatie van beide wordt heel lastig.
waarom betrekken jullie anderen leden bij jullie discussies. wat moet die arme verb nu wel niet denken.![]()
Met of zonder roids
En nog grappiger, als het ooit uit is met mijn vriendin, of ik wil nog eens ferm bijkomen, dan hangt die spiermassa er op minder dan een maand weer aan! Zalig toch 
Als je ziet welke fags hier allemaal kuren en dat ze nog steeds een k*tfysiek hebben dan kan ik het niemand kwalijk nemen...
Ik ga nu trouwens voor een beachboyfysiek, door men vriendin. Dit weekend beslist. Pakweg 85kg. Het grappige is dat ik daarvoor écht moeite ga moeten doen, in tegenstelling tot aankomen, want ik woog al 90kg met weinig en slechte voeding. Veel succes hier allemaal om mijn fysiek te behalenMet of zonder roids
En nog grappiger, als het ooit uit is met mijn vriendin, of ik wil nog eens ferm bijkomen, dan hangt die spiermassa er op minder dan een maand weer aan! Zalig toch
![]()