Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Zou je uberhaupt in het leger, korps mariniers kunnen trainen?

Iedere kazerne heeft minimaal een gym, alhoewel dit natuurlijk in kwaliteit kan verschillen. Verder moet defensie je minimaal 3 keer in de week 1.5 uur de mogelijk geven om te sporten onder werktijd. Hier staat wel tegenover dat je ieder jaar een coupertest moet lopen en sit-ups en push-ups testen moet halen.

En 2 keer All-Amerci worstelaar is geweest, en pro-skydiver met meer dan 1500 jumps en ga zo maar door....

Maar je weet zijn kuurschema niet. Om dit fysiek te behalen, dat doe je niet door alleen keihard trainen en boterhammen met pindakaas.

Laatst bewerkt:
Maar je weet zijn kuurschema niet. Om dit fysiek te behalen, dat doe je niet door keihard trainen en boterhammen met pindakaas.

Hij ZOU naturel zijn dacht ik? Hoop ik :o
Wil zelf naturel zijn en dit is dan ook het voorbeeld voor mij!

Wat zijn de stats van Greg?

Hij ZOU naturel zijn dacht ik? Hoop ik :o
Wil zelf naturel zijn en dit is dan ook het voorbeeld voor mij!

Onrealistisch doel. Daar kom je nog wel achter dan. Hij mag dan wel niet super veel massa hebben. Maar natural is hij zeer zeker niet.

220 bench natural bij zijn lichaams gewicht en bf.. sure

:rolleyes:

Wat een onzin, mits goed gedisciplineerd is dit best naturel te behalen.

Eh, weet wel zeker dat meer dan 80% van alle mannen ter wereld, niet eens de genen hebben om aan dit fysiek te geraken met anabolen. Laat staan zonder. Stuur je pics maar wanneer je hetzelfde fysiek hebt. Succes.:)

Laatst bewerkt:
Ok, leef jij maar lekker verder met die mentaliteit. Dan blijf je voor altijd ecto.

Zal best naturel te behalen zijn, maar denk niet dat hij naturel is

1.85 bij 88 kg geloof ik

Onrealistisch doel. Daar kom je nog wel achter dan. Hij mag dan wel niet super veel massa hebben. Maar natural is hij zeer zeker niet.

Onrealistisch zeker niet. Denk dat hij wel natural is maar dat weet je natuurlijk nooit bij fitness modellen.

:rolleyes:

Wat een onzin, mits goed gedisciplineerd is dit best naturel te behalen.

+1

220 bench natural bij zijn lichaams gewicht en bf.. sure

Is fake

Eh, weet wel zeker dat meer dan 80% van alle mannen ter wereld, niet eens de genen hebben om aan dit fysiek te geraken met anabolen. Laat staan zonder. Stuur je pics maar wanneer je hetzelfde fysiek hebt. Succes.:)

Vergelijk jezelf niet met de 'rest'.

Ok, leef jij maar lekker verder met die mentaliteit. Dan blijf je voor altijd ecto.

+9999

Het zal vast naturel te behalen zijn, mits je goede genen hebt. Maar Gregg is geen naturel imo.

Ik heb nog niemand zo'n fysiek natural weten te behalen.
Meesten die hier claimen dat het ZEKER natural te behalen is zijn ook 16-19 jaar.
Wacht maar tot je x-aantal jaren traint en het niet meer zo snel vooruit gaat als de eerste 2 jaar.

Ga een jaartje of 10 turnen en je ziet eruit als gregg plitt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo zou ik er wel uit willen zien haha

In het korps lopen ****ing veel animals rond. Ik train zo nu en dan met een marinier als hij thuis slaapt i.p.v kazerne. Die kerel is 1,75 bij 89kg en staat op 6%. Ook wat maten van hem ontmoet, t*ring huge allemaal. Geen van allen natural, maar de aas vloeit rijkelijk daar. Probleem is dat als ze op uitzending gaan, er zo'n 5 a 10kg verloren gaat.

Ga een jaartje of 10 turnen en je ziet eruit als gregg plitt.

http://www.bodybuilding.com/fun/images/2008/jay_cutler_training_x.jpg

Zo zou ik er wel uit willen zien haha

16 jaar.. zucht. Houd het eerst maar eens langer dan 2 maanden vol. Mocht jij dan ooit in de buurt komen van het fysiek van Gregg, zelfs door herhaaldelijk te kuren, mag jij je een gelukkig man prijzen.

Terug
Naar boven