MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

op t moment zou ik ook voor het fitness model achtige gaan, maar een jaar geleden zou ik al blij zijn met wat ik nu ben. je wilt toch altijd meer (tot op een bepaald punt dan), dus verstel je je doelen toch steeds (that's the real bodybuilding spirit).

the real bodybuilding spirit is op een dag zo groot willen zijn dat je arnold en jay ecto's kunt noemen ;) j/k

@ de laatste replies op de vorige pagina: tuurlijk is het nog véél werk... but I've got time! Nu weer clean aan't bulken... op 2 weken 500 gram bijgekomen :thumbs: Als het moet kom ik 20 kg bij voor zo'n fysiek! Want ik wil niet enkel dat de voorkant van mijn bovenlijf er zo uitziet, ik wil ook dat de achterkant ervan en mijn benen in verhouding zijn!!!

Julien Greaux super fysiek + zeer mooi lichaam

idd nice

14489f1682a4ce.jpg

14489f171abf26.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is ongeveer mijn streven. Niet enorm breed zoals je kan zien maar gewoon mooie lijnen (mag misschien iets meer massa op).

Volgens mij doe ik iets verkeerd :(

nee, elke keer ik cut onder de 12(zoals nu) komen de spinnewebben tevoorschijn op mijn schouders, genetisch is het dus onmogelijk voor mij om die definitie te hebben met amper aders, of ik moet iets missen over aders dat zij wel hebben.

graag een beest worden
moet wel lukken met me disicpline/massa/brede bouw
zal lang duren maar ( aangezien ik al lang een wrestling fan ben )
graag dit :

en dan ...... na jaren van training :P

batista1.jpg

dromen mag he :D

nee, ik vind het persoonlijk aarschlelijk, de bicepsader heeft wel wat, de rest moet ik niet qua aders.

Maar hier heb ik het al eens over gehad(en gereld), en ik heb geen zin om er opnieuw over te beginnen. Deze keer cut ik gewoon tot het me aanstaat, aders of niet.

beetje zoals dit

14489f1113e6da.jpg

Terug
Naar boven