Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Natuurlijk wel vet om te zien maar dat ''who the **** is cutler'' slaat nergens op.
Weet zeker dat Jay ook wel 300+kg kan sqautten als hij zich een hele tijd op powerlifting gaat richten. Tis maar net waar je voor traint he:)

Bij een gewicht van -110 kg?

[Link niet meer beschikbaar]

als ik dit heb dan stop ik met groeien en probeer ik dit in stand te houden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

349842506_82cc9c1be9.jpg

Bij een gewicht van -110 kg?

Heb je me dat horen zeggen? En ja, miss zou ook Jay het kunnen mocht hij 20kg afvallen en zich dan een hele tijd gaan richten op powerlifting. Maar het ging erom dat die opmerking op poep sloeg aangezien ze beide voor andere doelstellingen trainen. Kan ook wel een filmpje van Jay posten en dan zeggen ''who the **** is persoon x''. Toch? Slaat gewoon nergens op.

Mark Wahlberg toen hij jong was :)
zijn upperbody vind ik er hard uitzien!
LB is waardeloos...

dit is 100% het soort armen en schouders dat ik wil!
hoeveel zouden ze meten? rond de 40 cm? want mijn armen meten nu +/- 35 cm en ogen echt wel een pak minder vol...

Mark Wahlberg toen hij jong was :)
zijn upperbody vind ik er hard uitzien!
LB is waardeloos...

hoeveel zouden ze meten? rond de 40 cm? want mijn armen meten nu +/- 35 cm en ogen echt wel een pak minder vol...

40 cm zou goed kunnen maar mooi doel, en zeker haalbaar voor jou in een korte tijd, succes ermee

zal geen jaar duren bij u, aan u foto's te zien de laatste maanden:thumbup:

hehe dat zou beestig zijn ;)
ach ik groei de laatste tijd wel snel, maar 40 cm armen uitgaande van 35 cm heb je niet zomaar op een paar maand denk ik... de vorm sava nog maar de dikte niet :( we zien wel!

die fysiek vind ik ook mooi, de armen en borst zijn goed alleen zou ik iets meer zichtbare buikspieren willen hebben nu zijn mijn buikspieren zoals hem

Ik wil je niet ontmoedigen, maar reken erop dat je nog wel een kilo of 12-14 spiermassa moet gainen om je streeffysiek (Mark) te bereiken.

Met genoeg discipline ga je dat wel halen alleen moet je ook geduld hebben ;)

Ik wil je niet ontmoedigen, maar reken erop dat je nog wel een kilo of 12-14 spiermassa moet gainen om je streeffysiek (Mark) te bereiken.

Ik denk dat het eerder 5kilo is, serieus, maak van die mark een foto met een trui en een jas en je zal zien dat hij niet echt veel massa heeft.
Wel genetisch mooi gevormde spieren en goed droog, dat wel.

Ik denk dat het eerder 5kilo is, serieus, maak van die mark een foto met een trui en een jas en je zal zien dat hij niet echt veel massa heeft.

Ik hoop oprecht voor Muay Thai J (met alle respect voor zijn progressie :thumbup:) dat je gelijk hebt ;)

Eens

oneens, vooral als je je benen in verhouding wilt houden dan ben je daar al minimaal 5 kg kwijt imo

op t moment zou ik ook voor het fitness model achtige gaan, maar een jaar geleden zou ik al blij zijn met wat ik nu ben. je wilt toch altijd meer (tot op een bepaald punt dan), dus verstel je je doelen toch steeds (that's the real bodybuilding spirit).

Terug
Naar boven