AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Het is zeker hoe groter je bent hoe sterker, dat jij en jesaja dat niet begrijpen kan ik ook niks aan doen.

En waarom ga je nou weer in op die 1miljoen, ik bedoelde gewoon dat het bijna nooit voorkomt.Kijk filmpjes die jij laat zien zijn van mensen die waarschijnlijk wedstrijden doen en super genen hebben.Heb je ooit zelf weleens iemand van 70-80kg zoiets zien in de gym?

Zelf ken ik niemand van 80kg die 170 kan bankdrukken, zowiezo ken ik persoonlijk maar een paar mensen die 170kg kunnen bankdrukken.

Je snapt het zelf gewoon niet....
Kracht heeft niet alles te maken met massa... Dus je kunt van buitenaf niet beoordelen of iemand 170 kan benchen of niet.
En ik ken ook mensen persoonlijk die 170 benchen @72kg Bw en @80kg BW dus sla niet zo'n onzin uit.

bij die gasten die 170 kg benchen gebruiken ook wel special technieken.
Hij trekt ze rug zo hol dat ie nog maar een hele kleine rom hoeft te maken.

Mark Dugdale

spray1.jpg

^ Bruut! wat zit er voor bolletje op z'n lionker borstsspier? (voor ons rechts) ??? Of is dat de lichtval?

uh nee, massa en kracht staan vrij los van elkaar, vanaf na de beginnergains. Kracht heeft met zoveel meer te maken dan pure spiervolume.

Je kan best in spiermassa dalen en toch een pak sterker worden. En in kracht gelijk blijven of zelfs dalen(hoe noemde die powerlifter die 2 jaar ging bodybuilden en dan terug begon met powerliften, en een pak kracht kwijt was tot zijn verbazing) maar in spiermassa stijgen. Ik train nu zelf op dat principe, dalen in massa voor een hogere flexibiliteit maar toch kracht blijven winnen.

Dat de meeste mensen sterker worden als ze groter worden is omdat ze beiden zowat trainen. Maar het hoeft niet aan elkaar gebonden te zijn. Anders zouden bodybuilders ook alle powerlifting wedstrijden winnen.

Dat is absolute top bro en de grotere bodybuilders zijn ook best sterk, niet zo sterk als toppowerlifsters, maar zeker sterk.

Natuurlijk kun je sommige gevallen kracht winnen als je in gewicht daalt, maar over het algemeen/bijna altijd is het zo dat als je in gewicht daalt dat je minder sterk wordt en omgekeerd ook als je massa wint, dan stijgt je kracht ook bijna altijd.

@jbremers, oke gefeliciteerd dat je iemand kent die dat kan.Maar het is toch geen shirted bench met een rom van 10cm?

Mijn ideale lichaam zou het lichaam van Sylvester Stallone zijn in Rocky IV.
rocky14.jpg

Dat is absolute top bro en de grotere bodybuilders zijn ook best sterk, niet zo sterk als toppowerlifsters, maar zeker sterk.

Natuurlijk kun je sommige gevallen kracht winnen als je in gewicht daalt, maar over het algemeen/bijna altijd is het zo dat als je in gewicht daalt dat je minder sterk wordt en omgekeerd ook als je massa wint, dan stijgt je kracht ook bijna altijd.

@jbremers, oke gefeliciteerd dat je iemand kent die dat kan.Maar het is toch geen shirted bench met een rom van 10cm?

Als je ziet wat Jay Cutler maar neemt bij squatten, met zoveel rommel in zijn lichaam, zul je wel van gedacht veranderen.

En Coleman is dan weer een uitzondering, gewoon omdat die heeft eerst wat jaren gepowerlift, daarom heeft hij zoveel kracht.

Als je ziet wat Jay Cutler maar neemt bij squatten, met zoveel rommel in zijn lichaam, zul je wel van gedacht veranderen.

En Coleman is dan weer een uitzondering, gewoon omdat die heeft eerst wat jaren gepowerlift, daarom heeft hij zoveel kracht.

Ik zag het, hij pakte meer gewicht dan ik verwacht had van hem en vooral op de manier waarop hij zijn reps uitvoerde.

Maar vergeet dat het ook niet zijn doel is om sterk te zijn, imo als hij paar maanden puur op kracht gaat trainen en powerlifting technieken toepast dat hij echt een stuk meer gewicht zou kunnen nemen omdat hij al een goede basiskracht heeft.

Maar ik begrijp je punt, wat ik in de eerste instantie wilde zeggen dat bij de "meeste" mensen kracht en massa redelijk samengaat, maar dat werd door een paar mensen verkeerd begrepen.

Hoeveel dan ?

180kg voor reps boven parallel in 'n filmpje dat laatst gepost was...

Who the **** is jay cutler.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven