Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

TheMystery, wie is dat? Hij moet ****ing sterk zijn?!

TheMystery, wie is dat? Hij moet ****ing sterk zijn?!

Je bent 18, je onwetendheid wordt je vergeven. Dat is Konstantin Konstantinovs een van werelds sterkste powerlifters en in het bezit van een paar ongelofelijke krachtfeats. Bv 55 pull ups met 120+ bodyweight. 426kg raw deadlift zelfs zonder riem.

Je bent 18, je onwetendheid wordt je vergeven. Dat is Konstantin Konstantinovs een van werelds sterkste powerlifters en in het bezit van een paar ongelofelijke krachtfeats. Bv 55 pull ups met 120+ bodyweight. 426kg raw deadlift zelfs zonder riem.

Ben toch benieuwd, is dat natural? Hij heeft wel een dikke buik+abs... (hGH?)

Kijk als je weet hoe effectief doping is kom je al snel tot de conclusie dat op topniveau iedereen dat doet. Hoe realistisch is het dat je een van de sterkste mensen wordt in een wereld vol juicers?

Bedankt voor het antwoord. En sorry dat ik het niet wist haha, is ook niet echt een naam die blijft hangen ondanks dat hij me wel bekend voor kwam..
edit: heb hem even gegoogled, en filmpjes gekeken en nog meer foto's etc. Wat een ziek fysiek, definitie van beest.

Laatst bewerkt:
SunFeb07101455AmericaLos_Angeles201.jpg

konstantin_konstantinovs45fb09cd3768.jpg

zou je maar eens ruzie mee krijgen, uber alpha fysiek!

Kijk als je weet hoe effectief doping is kom je al snel tot de conclusie dat op topniveau iedereen dat doet. Hoe realistisch is het dat je een van de sterkste mensen wordt in een wereld vol juicers?

Heb je wel een goed punt :eek:

ook powerlifters/strongmen zitten aan de dope matey. Beter herstel, meer kracht etc ;)

wat een beest

Ja in de sterkste man en powerlifting sport wordt er veel gebruikt en ze zijn er vaak zelfs redelijk open over. Bij westside barbell wordt er gewoon openlijk over gediscussieerd. Echter uitzonderingen bevestigen de regel dus wie weet. altijd maar wijzen is zo makkelijk en waarom doe je het? Waarschijnlijk om jezelf gerust te stellen dat zo'n niveau anders onhaalbaar zal zijn en zo'n gedachte is nooit bevorderlijk voor je eigen prestaties en draagt eraan bij dat velen middelmatig blijven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zonder de tattoo, en met legs

Ecto.

Niet alles wat een opgezette buik heeft gebruikt hgh, maar het kan ook zijn dat hij toevallig net niet zijn buik aanspant.

Maar wie weet, is ie wel naturel. Maar al zou die gebruiken, heb ik er meer dan respect voor. Hij had dan ook een zieke basis hij trok in zijn eerste training op de deadlift al een behoorlijk aantal kg's op de deadlift.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die gast heeft me wel een k*tkop hee, ik gun em dat lichaam wel ter compensatie

u jelly?

wat n ecto, srsly

Terug
Naar boven