MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lol

Heb een brede taille dus onmogelijk fysiek, maar wel prachtige verhoudingen (iets meer chest maybe)[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat moet wel lukken, maar geduldig zijn is een goede troef ;)

Iets meer chest dan R Coleman ???

Heb jij zo'n fysiek? Ken jij iemand die zo'n fysiek heeft bij dat vet %?

Anders moet je toch nog eens denken, kleine kans dat mensen dit naturel gaan halen.
Zelfs met het 'gewoon goed eten en geduld' waaar dbb zo gek op is :p

Heb jij zo'n fysiek? Ken jij iemand die zo'n fysiek heeft bij dat vet %?

Anders moet je toch nog eens denken, kleine kans dat mensen dit naturel gaan halen.
Zelfs met het 'gewoon goed eten en geduld' waaar dbb zo gek op is :p

Wat ik daar op de foto zie (zwembroekmodel), vind ik niets bijzonder en ja ik ken zo volk naturel.
Ik zit zelf hoger in BF 10-11% en ik ben er mij 100% van bewust dat diep cutten naturel, zeer moeilijk is om aardig wat massa vast te houden.

Maar ik vind dat op die foto niets speciaals eerlijk gezegd, en de stats dat daar worden aangehaald, zo "zwaar" oogt hij helemaal niet.

Iedereen heeft hier wel altijd iets te zaniken terwijl de beste stuurlui aan wal staan...

zwembroek? ja dus, het was dan ook geen bb weddstrijd... en wat betreft zijn benen; ik zie toch anders flinke tear drops hoor. perfect in verhouding.

en naturel haalbaar ofcourse, maar het vraagt discipline en jaren trainingservaring. 95kg bij 1.85 en 6% vet is niet wat een gemiddelde dbb hier (naturel) haalt.... althans ik heb ze nog niet voorbij zien komen.

Laatst bewerkt:
steven cook
60506_474017011071_736406071_7238853_6276564_n-copy.jpg

fq2.jpg

r2.jpg

mijn streeffysiek bij deze

Persoonlijk vind ik dat er nog iets meer chest op mag, dan is het wel echt heel nice.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.875
Iedereen heeft hier wel altijd iets te zaniken terwijl de beste stuurlui aan wal staan...

zwembroek? ja dus, het was dan ook geen bb weddstrijd... en wat betreft zijn benen; ik zie toch anders flinke tear drops hoor. perfect in verhouding.

en naturel haalbaar ofcourse, maar het vraagt discipline en jaren trainingservaring. 95kg bij 1.85 en 6% vet is niet wat een gemiddelde dbb hier (naturel) haalt.... althans ik heb ze nog niet voorbij zien komen.

Ik denk dus dat zo;n lichaam niet naturel te behalen is.

Ik vind het, ingaand op de persoon ergens onder jou, trouwens mooi dat zijn borst niet gigantisch is. Nu is zijn look meer esthetisch verantwoord en lijkt hij minder op een 'opgepompte bodybuilkder'. Maar ja, dat is de look waar ik vor wil gaan dus vandaar mijn voorkeur hiervoor.

Die gast?

...fail

Heb deze nog niet voorbij zien komen:

Wie kent 'm niet; Scott Herman.

Moet zeggen dat ik 'm er beter uit vind zien in zijn YouTube filmpjes. Die model plaatjes van hem zijn beetje gay.
Wel mooie V-cut bij z'n abs trouwens.

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jul 2011 om 16:18 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

Nog steeds een kikker in een ijsblok btw...

Terug
Naar boven