XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

lol als dit al niet meer naturel te halen is.. doe ff normaal man.. hier op dbb is niks naturel te halen, en voor het eerste het beste fysiek moet je zogenaamd al gekuurd hebben..

waarom trainen jullie in godsnaam? vooral jij killy, jij snapt er werkelijk helemaal niks van. Eigenlijk moet jij een ban krijgen, en over 3 jaar als je een beetje vlees op die botjes van jouw gekweekt heb mag je terug komen..

Het fysiek van die steve cook is gewoon naturel te behalen, hij heeft echt geen zieke massa. Gewoon een paar jaar dedicated trainen, goed eten. Doe ff normaal man, kuren..

lol als dit al niet meer naturel te halen is.. doe ff normaal man.. hier op dbb is niks naturel te halen, en voor het eerste het beste fysiek moet je zogenaamd al gekuurd hebben..

waarom trainen jullie in godsnaam? vooral jij killy, jij snapt er werkelijk helemaal niks van. Eigenlijk moet jij een ban krijgen, en over 3 jaar als je een beetje vlees op die botjes van jouw gekweekt heb mag je terug komen..

Het fysiek van die steve cook is gewoon naturel te behalen, hij heeft echt geen zieke massa. Gewoon een paar jaar dedicated trainen, goed eten. Doe ff normaal man, kuren..

I lol'd.:roflol:

ik wordt echt moe van al die mensen die voor het eerste het beste fysiek zeggen: nooit haalbaar, hier moet je voor gekuurd hebben. bullshit. Mensen die dat zeggen hebben gewoon niet het doorzettingsvermogen, geduld, disipline en werk ethos wat ervoor nodig is. Je moet heel strikt leven, leven voor het trainen, maar het is zeker wel haalbaar als naturel. Zijn fysiek is echt niet extreem ofso.

ik wordt echt moe van al die mensen die voor het eerste het beste fysiek zeggen: nooit haalbaar, hier moet je voor gekuurd hebben. bullshit. Mensen die dat zeggen hebben gewoon niet het doorzettingsvermogen, geduld, disipline en werk ethos wat ervoor nodig is. Je moet heel strikt leven, leven voor het trainen, maar het is zeker wel haalbaar als naturel. Zijn fysiek is echt niet extreem ofso.

Je vergeet extreem goede genen.

ook hele goede genen, dat is waar.

Hoelang train jij al?

3 jaar, waarvan 1 serieus. Ik heb in 12 maanden 11kg droge massa aangezet. Als ik zie hoeveel ik in 1 jaar vooruit ben gegaan, nog 2 van zulke jaren en ik zie er net zo uit als die steve cook..

Tuurlijk ga je minder hard gainen als je langer traint, maar als je steeds overload, steeds meer gewicht pakt op de grote oefeneningen, steeds met de juiste intensiteit blijft trainen, dan blijft je lichaam veranderen..

ik denk dat veel mensen gewoon de fout maken dat ze teveel hetzelfde trainen..
Bijvoorbeeld hoeveel kilo pak je nu op de seated cable row? Is dit meer dan een jaar geleden? Als het niet veel meer is, dan ga je dus niet optimaal groeien..

Dit is gewoon een voorbeeld, maar ik wil alleen aangeven dat je wel je lichaam steeds opnieuw moet blijven prikkelen. Dan ga je de juiste groei zien die je wil zien. En ja, dan kan je naturel zo'n fysiek bereiken..

Ik word moe van mensen met hoge verwachtingen die zelf niks bereikt hebben ;)

Je moet echt niet denken dat je het tweede en derde jaar nog zoveel gaat gainen. Iedereen komt 10kg aan het eerste jaar, daarna is het compleet andere koek.

Laatst bewerkt:
Ik word moe van mensen met hoge verwachtingen die zelf niks bereikt hebben ;)

Hoe kom je erbij dat ik niks bereikt heb? Ik ken jouw niet maar als ik jouw stats zie, dan ben ik niet impressed. Ik heb 11kg droge massa aanzet in 1 jaar, zonder vetgain. Heb jij dat gedaan?

steve cook natural?? :roflol:

3 jaar, waarvan 1 serieus. Ik heb in 12 maanden 11kg droge massa aangezet. Als ik zie hoeveel ik in 1 jaar vooruit ben gegaan, nog 2 van zulke jaren en ik zie er net zo uit als die steve cook..

Tuurlijk ga je minder hard gainen als je langer traint, maar als je steeds overload, steeds meer gewicht pakt op de grote oefeneningen, steeds met de juiste intensiteit blijft trainen, dan blijft je lichaam veranderen..

ik denk dat veel mensen gewoon de fout maken dat ze teveel hetzelfde trainen..
Bijvoorbeeld hoeveel kilo pak je nu op de seated cable row? Is dit meer dan een jaar geleden? Als het niet veel meer is, dan ga je dus niet optimaal groeien..

Dit is gewoon een voorbeeld, maar ik wil alleen aangeven dat je wel je lichaam steeds opnieuw moet blijven prikkelen. Dan ga je de juiste groei zien die je wil zien. En ja, dan kan je naturel zo'n fysiek bereiken..

In theorie klopt het wel, maar ken toch maar weinig mensen die elk jaar zo blijven doorgroeien zoals het eerste jaar. Ook al trainen ze kneitershard en vreten ze als een gek. Zou je graag willen spreken over 2jaar of je er nog zo over denkt. Maar wie weet ben je een van de mazzelaars waarbij het wel gaat.

ik wordt echt moe van al die mensen die voor het eerste het beste fysiek zeggen: nooit haalbaar, hier moet je voor gekuurd hebben. bullshit. Mensen die dat zeggen hebben gewoon niet het doorzettingsvermogen, geduld, disipline en werk ethos wat ervoor nodig is. Je moet heel strikt leven, leven voor het trainen, maar het is zeker wel haalbaar als naturel. Zijn fysiek is echt niet extreem ofzo.
Dit

Hoe kom je erbij dat ik niks bereikt heb? Ik ken jouw niet maar als ik jouw stats zie, dan ben ik niet impressed. Ik heb 11kg droge massa aanzet in 1 jaar, zonder vetgain. Heb jij dat gedaan?
Ik heb meer dan 100kg gewogen op mn top en ben begonnen op 65kg ;) En kijk de eerste foto van mn galerij maar is, daar was ik na 9 maand trainen al 12kg zwaarder.

Naturel ben ik gekomen tot 92kg (eerste jaar 12, de jaren daarop gemiddeld maar 3-4kg per jaar!), maar ik ben er heilig van overtuigd dat ik daar zo'n beetje op mn natuurlijke max zat. Ik heb werkelijk alle trainingsmethoden geprobeerd en zeer dedicated geleefd, ook qua voeding tot in het extreme.

Nu ben ik wel een behoorlijke hardgainer, en heb hele snelle stofwisseling, maar sommige mensen denken echt te makkelijk over hoe snel ze een bepaald fysiek zullen gaan bereiken. Je moet sowieso naar je eigen potentie kijken en niet een plaatje van internet als 'ideale lichaam' nemen. Dat is bij voorbaat al een onrealistisch doel omdat bij iedereen de pezen en spieren anders lopen.

Ik bedoelde trouwens niet helemaal dat je niks bereikt hebt. Ik bedoel gewoon dat jij je onrealistische doel nog niet bereikt hebt, en zoiets als Steve Cook zal zonder AAS ook niet lukken ;)

Laatst bewerkt:
Al is het in zn algemeen maybe niet in het geval van meneer Kok

Lol, komop ,iedereen gaat in zijn eerste jaar snel.
Deze opmerking laat al zien dat je de ballen verstand er van hebt.

gelukkig neem ik jouw allang niet meer serieus.. miezerig ecto'tje

hahah, jij gaat nog in de toekomst inzien dat je er niets van begrepen hebt:D

Ik train 2 jaar en ik ben breder dan die cook, als ik wou had ik al mr olympia kunnen worden. Maar helaas ben al sinds januari geblesseerd, dus talent wasted hahaa

Terug
Naar boven