hahah, jij gaat nog in de toekomst inzien dat je er niets van begrepen hebt![]()
ik post wel een foto over 2 jaar..
---------- Post toegevoegd Tue 26 Jul 2011 om 18:16 ----------
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahah, jij gaat nog in de toekomst inzien dat je er niets van begrepen hebt![]()
ik post wel een foto over 2 jaar..
---------- Post toegevoegd Tue 26 Jul 2011 om 18:16 ----------
'
dude ik train al 3 jaar.. maar 1 pas serieus. Maar jij bent de doorgewinterde BB'er die alles al heeft gedaan en meegemaakt.
Typisch... vaak van die mannetjes die net trainen en denken dat ze in een jaartje breed zijn. Want ze hebben toch zoveel progressie geboekt in een paar maanden, nou dat zal wat worden.

Ik antwoord op jouw opmerking over dat ik pas een jaar train. Ik train al veel langer, alleen pas sinds een jaar serieus met voeding en training..
Maar goed, ik kan niet heel goed oordelen over een kuur, omdat ik niet weet hoe je je voelt als je 'on' bent. Mensen die zelf wel is gekuurd hebben, kunnen denk ik nog iets beter inschatten of iemand naturel is of niet.
Bij sommige mensen is het echt overduidelijk, maar bij gasten zoals die Cook niet echt..
en waar is die dan?als jij dat zo graag wil zal ik wel even een fototje posten..
nuttin but a peanot bro

Steve Cook is aardig groot hoor, daar verkijk je je op. Ik vrees niet dat het naturel haalbaar is.
http://www.youtube.com/watch?v=-YNW5UhaAqM