Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

dude ik train al 3 jaar.. maar 1 pas serieus. Maar jij bent de doorgewinterde BB'er die alles al heeft gedaan en meegemaakt.

Typisch... vaak van die mannetjes die net trainen en denken dat ze in een jaartje breed zijn. Want ze hebben toch zoveel progressie geboekt in een paar maanden, nou dat zal wat worden.

Hahaha idd, herkenbaar.
Ik vraag me af hoeveel trainingsjaren 'musculo' al achter de rug heeft dat ie denkt al genoeg ervaring te hebben om te kunnen meepraten in een discussie over een al dan niet naturel te behalen fysiek.

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jul 2011 om 19:45 ----------

Bonkers baby, je maakt jezelf niet echt geliefd hier met je manier van discussieren ben ik bang.
Maar daar heb jij natuurlijk schijt aan.:)

Ik antwoord op jouw opmerking over dat ik pas een jaar train. Ik train al veel langer, alleen pas sinds een jaar serieus met voeding en training..

Maar goed, ik kan niet heel goed oordelen over een kuur, omdat ik niet weet hoe je je voelt als je 'on' bent. Mensen die zelf wel is gekuurd hebben, kunnen denk ik nog iets beter inschatten of iemand naturel is of niet.

Bij sommige mensen is het echt overduidelijk, maar bij gasten zoals die Cook niet echt..

Ik antwoord op jouw opmerking over dat ik pas een jaar train. Ik train al veel langer, alleen pas sinds een jaar serieus met voeding en training..

Maar goed, ik kan niet heel goed oordelen over een kuur, omdat ik niet weet hoe je je voelt als je 'on' bent. Mensen die zelf wel is gekuurd hebben, kunnen denk ik nog iets beter inschatten of iemand naturel is of niet.

Bij sommige mensen is het echt overduidelijk, maar bij gasten zoals die Cook niet echt..

Ik had het tegen Marcel3000 over Musculo. Dus ja?

Lekker off topic ecto's
736248.jpg

Lal @ Ronnies ~90kg bicepcurls...:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn coach :)

Knappe kerol:)

Terug
Naar boven