Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

vet bij de buik gaat laatst vanaf , ong zelfde percentage vet dat ik nu aan zit , ben paar weken terug 2dagen ziek geweest en kon toen bijna niks meer eten. na die 2 dagen had ik m'n bLokJeUs , beetje cardio en je zou ze zo zien bij vin.
In the pacifier heeft hij een goed lichaam vind ik effe foto zoeken.

Laatst bewerkt:
hier staat hij trouwens ook goed
Diva_Vin_Diesel_1.jpg

black and white is a b*ch!

Weet iemand trouwens zijn stats?
Zou wel leuk zijn om als targets te zetten :p

Wat ziet Vin Diesel er hier klein uit??? in de films vind ik hem groter ogen:)

Minder dan 10 maar hij heeft gewoon geen abs

Heel zker niet minder dan 10..en hij heeft zeker abs. Op de gok zou ik zeggen 12%.
Heel vaak wordt er hier geroepen ''ik sta op 10%''. Wanneer ze dan een 3-punts meting doen blijkt dat het 12-13% is.

En vet op de buik verdwijnt niet als laatste. Voor vele is de buik een richtlijn om te schatten hoe droog ze wel niet zijn. Vet verdwijnt gelijkmatig, alleen zal het op de buik eerder opvallen omdat je steeds je ''blokjes'' wilt bekijken.

Heel zker niet minder dan 10..en hij heeft zeker abs. Op de gok zou ik zeggen 12%.
Heel vaak wordt er hier geroepen ''ik sta op 10%''. Wanneer ze dan een 3-punts meting doen blijkt dat het 12-13% is.

En vet op de buik verdwijnt niet als laatste. Voor vele is de buik een richtlijn om te schatten hoe droog ze wel niet zijn. Vet verdwijnt gelijkmatig, alleen zal het op de buik eerder opvallen omdat je steeds je ''blokjes'' wilt bekijken.

Zullen we wedden voor 50dollar?

Of bedoel je de mn gallery pic van 1 jaar oud, toen ik 8 maanden trainde?

Epic self owning.

Best triest dat je wel andere kloontjes eraan naait, maar pissig wordt als ze bij jou hetzelfde flikken.

brutal girl fight.

Of bedoel je de mn gallery pic van 1 jaar oud, toen ik 8 maanden trainde?

Epic self owning.

Best triest dat je wel andere kloontjes eraan naait, maar pissig wordt als ze bij jou hetzelfde flikken.

Als je doelt op ''wessie'' moet je je grote bek houden kerel. Ik ga niet verkondigen dat ik goed groei op 20mg dianabol per dag, terwijl die gast 17 is en al 3 keer (of meer) heeft gekuurd. Kijk daar kan ik gewoon niet tegen als je iets gaat verkondigen wat helemaal niet waar is. Straks gaan anderen dat ook proberen omdat hij daar zo goed op ging. Gaan ze hun systeem plat leggen terwijl ze niks gainen. Je bent toch gewoon te triest voor woorden als je gaat zeggen dat je 20mg dianabol per dag pakt en keihard gaat, terwijl het waarschijnlijk +40mg pd is en de nodige Test en andere AS.
Maargoed als jij het dan triest vind dat ik hem verraad....i dont ****ing care. Net zo min als dat het mij boeit dat je mij verraad, kereltje.

Daarbij ben ik helemaal niet pissig...ik heb er best wel lol in dat zie je toch? Of moet ik meer smiley's gaan gebruiken om dat duidelijk te maken?:D;):cool::roflol:

ja ik hoor ook altijd van iedereen(bladen, fitnesswinkels, internet) dat vet rond de buik als laatste weg gaat omdat het daar ook als eerste komt omdat je daar het minst beweegt...

Terug
Naar boven