MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

lol :D 7 jaar dan ook

een beetje jammer dat zulke vorm van topsport direkt al geassocieerd wordt met AS, dat komt net kijkuh, nauwelijks van moeders borst, hebben bijna nog niets van de wereld gezien en hebben al een mening over het een en ander...

tja de tijd zal het leren...

Om even verder gaan over het topic zelf, hier is mijn voorbeeld van hoe ik er wil uitzien. Ik zelf streef meer naar fitnessmodel.
Hier heb het voorbeeldje van frank sepe, alleen wil ik geen zo'n homo zijn als hij is. (look at the face):rolleyes:

fsepeinside.jpg

een beetje jammer dat zulke vorm van topsport direkt al geassocieerd wordt met AS, dat komt net kijkuh, nauwelijks van moeders borst, hebben bijna nog niets van de wereld gezien en hebben al een mening over het een en ander...

tja de tijd zal het leren...

Prachtig dit. Ik hoop echt dat je een kloontje bent en ons voor de gek probeert te houden. Anders ben je de meest gedesillusioneerde kerel op deze planeet. Het lef om maar te speculeren over het feit dat je ooit in de buurt komt van het genenpakket dat Ronnie heeft is nog acceptabel. Maar dan nog binnen 7 jaar.... en om het nog een stapje erger te maken te claimen Natural hahahaaa. Spreek jou over 3 jaar wel in het AAS forum :D

Frank Sepe heeft een goede fysiek imo

^ziet er goed uit, mooie verhoudingen ;)

Coleman gebruikt geen anabolen .. hij neemt van die shakies

frank-zane.jpg

Frank Zane 1.75 m bij 84 kg, zelf ben ik ook 1.75 m maar dan bij 78 kg. Hij heeft gewoon het fysiek wat ik wil hebben. Perfecte verhoudingen en superstrak !:D

En deze jongen Stan Mcquay heeft ook helemaal geen verkeerd fysiek.
Stan_mcquay_bodybuilder_c_ezr.jpg

Maar Frank Zane ruleert gewoon :p

Stan Mcquay is ook super mooi gespierd! kep een vriend die wel beetje wat van zijn bouw weg heeft ook indisch!
hele grote borst heeft die gek!

ChristianEngel2.jpg

vin dit ook gewoon mooi!

lol anaboleuh?

daar lusten jullie zeker wel pap van...

wie zegt trouwens dat coleman gebruikt (heeft)

lol :)

mijn streeffysiek is die van tim verhaegen. Zit hier op het forum.
Mooie fysiek en nog net niet TE denk ik ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

als de img tussen brackets niet werkt moet je maar de link kopieren :p

wel netjes idd maar iets droger dan

Terug
Naar boven