MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hmmm... zoiets misschien?

lig je in een deuk dat je mr. olympia van z'n troon dondert!

btw voor een ieder die Jay Cutler als ideale lichaam heeft:

dit is ie off season!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat is een echte foto.

die foto van jay is nep sukkel

en die daarboven staat?

haha die pic van jay :roflol:

Als dit real is, lig ik een een deuk, wtf zeg lijkt net een varken.

Geen idee of het echt of nep is, wil ook verder geen discussie daarover voeren.

Maar vergeet niet dat wanneer er duizenden foto's van jou gemaakt worden, dat bepaalde foto's een "vertekend" beeld kunnen geven.

nou tjek die buik!

ik ben zelf grafischvormgever en ben heeel veeel bezig met photoshop knappe kerel als je zo iets kan vertekenen.....

dunno of ie wel nep is.. maja je weet nooit!!

nou tjek die buik!

ik ben zelf grafischvormgever en ben heeel veeel bezig met photoshop knappe kerel als je zo iets kan vertekenen.....

Hij draait veel te veel gastoptredens om er ooit zo bij te kunnen staan.

nou tjek die buik!

Ik ben multimedia vormgever 2de jaars en ik denk dat je dit wel deels kan shoppen hoor, maar het is waarschijnlijk alsnog een bulk pic geweest.

Heb de bron niet meer maar die Jay foto is fake. Mits die bron te vertrouwen is. Tevens bulkt Jay nooit echt. Of dit moet heeeeeel oud zijn en volgens mij toen bulkte hij nooit zo extreem.

ik heb deze foto ook eens voorbij zien komen op het engelse forum .. daar werd ook aan alle kanten geflamed dat het een SHOP was..

Ach ja, je weet het niet hè?

Evengoed kan met photoshop een hele foto zodanig worden gemanipuleerd, dat je er heel anders uit zou komen te zien, ik kan het weten, ik werk er tenslotte dagelijks mee...

Ik vond deze foto, toen ik op Yahoo ging zoeken naar Jay Cutler. Het is heel merkwaardig dat er slechts eentje van te vinden is. Mocht hij er zo 'off season' uit zien, dan zouden er bestimmt meerdere foto's van zijn!

Ik was heel erg benieuwd naar de reacties *smile*

BTW... de inrichting en die tafel passen niet bij zijn smaak, hij zit meestal aan een glazen of een houten ronde tafel te eten. Ik heb in zijn films nog geen rechthoekige stenen tafel gezien.

Trouwens, Ronnie Coleman is voor mij mijn ideaal lichaam beeld. Hopelijk zie ik er over een 7-tal jaren ongeveer net zo uit. Mocht het wel of niet zo zijn, dan weet ik 1 ding heel zeker!

Laatst bewerkt:

Evengoed kan met photoshop een hele foto zodanig worden gemanipuleerd, dat je er heel anders uit zou komen te zien, ik kan het weten, ik werk er tenslotte dagelijks mee...

Ik vond deze foto, toen ik op Yahoo ging zoeken naar Jay Cutler. Het is heel merkwaardig dat er slechts eentje van te vinden is. Mocht hij er zo 'off season' uit zien, dan zouden er bestimmt meerdere foto's van zijn!

BTW... de inrichting en die tafel passen niet bij zijn smaak, hij zit meestal aan een glazen of een houten ronde tafel te eten. Ik heb in zijn films nog geen rechthoekige stenen tafel gezien.

Trouwens, Ronnie Coleman is voor mij mijn ideaal lichaam beeld. Hopelijk zie ik er over een 7-tal jaren ongeveer net zo uit. Mocht het wel of niet zo zijn, dan weet ik 1 ding heel zeker!

Veel succes met het behalen van het lichaam van Coleman :roflol:

lol :)
meen je dit? :)

Wat? Anaboleuuh?:eek:
Gast ga trainen, coleman lichaam haal je niet.

lol anaboleuh?

daar lusten jullie zeker wel pap van...

wie zegt trouwens dat coleman gebruikt (heeft)

Terug
Naar boven