JackRipper
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 195
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 82kg
Die heeft zeker wel een stuk of 5 kuurtjes gedaan.
Wie is het?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die heeft zeker wel een stuk of 5 kuurtjes gedaan.
Wie is het?
Omdat hij veel geld over heeft/had voor kuurtjes, jij niet toch?

not sure if serious _--Omdat hij veel geld over heeft/had voor kuurtjes, jij niet toch?![]()
Als jij denkt dat dit is bereikt zonder te kuren mag je die oogkleppen wel af doen.hier een mooi verschil in hardheid van iemand die niet kuurt/in een kuur zit, tov andere "natties"(alla rakich of hoe het ook schrijft) die zo hard als wat staan.
Als jij denkt dat dit is bereikt zonder te kuren mag je die oogkleppen wel af doen.
Hij is 20 jaar, wat denk je nou zelf.of het natural bereikt is weet ik niet(we gaan niet doen alsof dit overdreven hewg is), maar ik zie dat hij op het moment van de foto niet on-cycle is.
Dus ga maar iemand anders trollen.
Hij is 20 jaar, wat denk je nou zelf.
Ben je nog slaapdronken?
Het is ook vrij moeilijk om te constateren dat hij 20 is. Je scrollt naar boven en werpt een blik op de linker helft van je beeldscherm. Je bent wel een beetje mad, slecht geslapennee, ik zit gewoon op een te hoog intellectueel niveau met inductieve methoden waar je geen fl**ker van begrijpt.
Genoeg 20 jarigen die kuren. Geen flauw id hoe oud hij is. Ik ga echt zijn profiel niet nazien hiervoor.

hier een mooi verschil in hardheid van iemand die niet kuurt/in een kuur zit, tov andere "natties"(alla rakich of hoe het ook schrijft) die zo hard als wat staan.
Als jij denkt dat dit is bereikt zonder te kuren mag je die oogkleppen wel af doen.

Goed fysiek hoor, jammer dat je er over moet liegen.

je begint de indruk te wekken dat je denkt dat niemand wat kan bereiken zonder aas...?
je begint de indruk te wekken dat je denkt dat niemand wat kan bereiken zonder aas...?