AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Wat onduidelijke foto maar vond deze gast wel vet

r2ixpv.jpg

Die heeft zeker wel een stuk of 5 kuurtjes gedaan.

Wie is het?

hier een mooi verschil in hardheid van iemand die niet kuurt/in een kuur zit, tov andere "natties"(alla rakich of hoe het ook schrijft) die zo hard als wat staan.
Als jij denkt dat dit is bereikt zonder te kuren mag je die oogkleppen wel af doen.

Als jij denkt dat dit is bereikt zonder te kuren mag je die oogkleppen wel af doen.

of het natural bereikt is weet ik niet(we gaan niet doen alsof dit overdreven hewg is), maar ik zie dat hij op het moment van de foto niet on-cycle is.

Dus ga maar iemand anders trollen.

Laatst bewerkt:
of het natural bereikt is weet ik niet(we gaan niet doen alsof dit overdreven hewg is), maar ik zie dat hij op het moment van de foto niet on-cycle is.

Dus ga maar iemand anders trollen.
Hij is 20 jaar, wat denk je nou zelf.
Ben je nog slaapdronken?

Hij is 20 jaar, wat denk je nou zelf.
Ben je nog slaapdronken?

nee, ik zit gewoon op een te hoog intellectueel niveau met inductieve methoden waar je geen fl**ker van begrijpt.

Genoeg 20 jarigen die kuren, is absoluut geen reden om iemand natural/niet natural te beschouwen. Geen flauw id hoe oud hij is. Ik ga echt zijn profiel niet nazien hiervoor.

nee, ik zit gewoon op een te hoog intellectueel niveau met inductieve methoden waar je geen fl**ker van begrijpt.

Genoeg 20 jarigen die kuren. Geen flauw id hoe oud hij is. Ik ga echt zijn profiel niet nazien hiervoor.
Het is ook vrij moeilijk om te constateren dat hij 20 is. Je scrollt naar boven en werpt een blik op de linker helft van je beeldscherm. Je bent wel een beetje mad, slecht geslapen:trollface:

hier een mooi verschil in hardheid van iemand die niet kuurt/in een kuur zit, tov andere "natties"(alla rakich of hoe het ook schrijft) die zo hard als wat staan.

Tenminste iemand met verstand! goed gezien van je. Sterker nog heb nog nooit van me leven gekuurd.

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 11:15 ----------

Bij deze heeft calyptus gelijk, ben naturel;)

Natuurlijk:roflol:.

Goed fysiek hoor, jammer dat je er over moet liegen.

???

je begint de indruk te wekken dat je denkt dat niemand wat kan bereiken zonder aas...?

Zo een fysiek op 20 jarige leeftijd niet nee.

Even voor de duidelijkheid november 2010 staat hij met een droge 48 cm arm naast Cutler. Daar was hij misschien nog 19? Please, wordt wakker.

Laatst bewerkt:
???

je begint de indruk te wekken dat je denkt dat niemand wat kan bereiken zonder aas...?

Die indruk wekken veel mensen op dbb..
Die gast op de fotot heeft een goed fysiek hoor, maar lijkt me niet dat er 5 kuurtjes voor nodig zijn om daar te komen.

niet serieus nemen.

Terug
Naar boven