AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Ja toch, snap ook niet waarom ik er over zou liegen. Ben geen pro bodybuilder met contract + 40% op dit forum gebruikt zelf!

Maar mensen vinden snel al iets naturel niet haalbaar als ze het zelf niet kunnen bereiken.

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 12:24 ----------

Ik geloof je wel man, ben nl. not impressed ;)

die hardheid denk ik zal wel niet direckt zijn .
maar massa zeker mss wel nog meer .

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 13:34 ----------

ik heeft nog geen anabolen gebruikt hoor .
coke wel ja .

mooi

Had het over mister lord of the rings, die niet vies is van een witte kerst

Er worden bij zoveel pro-sporten roids gebruikt, lijkt me niet dat ie turners daar niet vies van zijn hoor.

Er worden bij zoveel pro-sporten roids gebruikt, lijkt me niet dat ie turners daar niet vies van zijn hoor.
Als turner heb je echt baat bij zo laag mogelijk lichaamsgewicht.. Ik zeg niet dat ze nooit zullen gebruiken, maar in principe rust hun kracht voor een groot deel op neurologische efficientie en minder op 'domme spierbundels'. (Vraag maar eens aan een toppowerlifter/strongman of hij een hele simpele turnoefening kan doen. Zal hem niet lukken hoe sterk die ook is)
Daarbij is er denk ik geen een sport waarbij de belasting op de pezen/gewrichten zo hoog is als bij turners, en aangezien die minder snel meegroeien dan de spieren, al helemaal bij een kuur zullen ze er minder baat bij hebben omdat er toch een maximum aan vooruitgang te behalen is.
En ze lijken bovenal heel gespierd, maar ze zijn gewoon kurkdroog. Als Yuri van gelder een shirt met lange mouwen aan heeft valt het niet eens op dat hij gespierd is. Weegt net 70kg schat ik.

• Like
Waarderingen: KEUN
OT: Jeff Rodriquez
7.jpg

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 13:58 ----------

5.jpg

Jeff Rodriquez heeft echt een bazenfysiek, vooral die smalle taille accentueert zijn bovenlichaam waardoor die nog breder lijkt (X-figuur).

frank zane
is ook nog een mooi doel .

Terug
Naar boven