XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Goed fysiek hoor, jammer dat je er over moet liegen.

Heb expres bij het posten al niet neergezet dat ik het was, en dat dit 2,5 jaar naturel trainen is met 4 maanden rust op het moment. Omdat ik zeker wist dat dit soort reacties zouden komen.

Maar je hoeft me niet te geloven het is immers online ;)

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 11:37 ----------

Zo een fysiek op 20 jarige leeftijd niet nee.

Even voor de duidelijkheid november 2010 staat hij met een droge 48 cm arm naast Cutler. Daar was hij misschien nog 19? Please, wordt wakker.

Klopt 31 juli 20 geworden:) U jelly?

Heb expres bij het posten al niet neergezet dat ik het was, en dat dit 2,5 jaar naturel trainen is met 4 maanden rust op het moment. Omdat ik zeker wist dat dit soort reacties zouden komen.

Maar je hoeft me niet te geloven het is immers online ;)

Daarom:), laten we er maar over ophouden want we worden het toch niet eens.;)

Hij had toch al een keer toegeven dat hij gebruikt had jaar terug ofzo

het zou maar flauw zijn moest je daar voor liegen , of je gekeurd hebt ja of nee .

Ja toch, snap ook niet waarom ik er over zou liegen. Ben geen pro bodybuilder met contract + 40% op dit forum gebruikt zelf!

Maar mensen vinden snel al iets naturel niet haalbaar als ze het zelf niet kunnen bereiken.

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 12:24 ----------

Hij had toch al een keer toegeven dat hij gebruikt had jaar terug ofzo

Wie ik?

Ja toch, snap ook niet waarom ik er over zou liegen. Ben geen pro bodybuilder met contract + 40% op dit forum gebruikt zelf!

Maar mensen vinden snel al iets naturel niet haalbaar als ze het zelf niet kunnen bereiken.

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 12:24 ----------

Wie ik?

lars035 . idd dat is waar .

mahatma = sad

Inb4 iedereen z'n eigen pics hier plaatst

u mirin brah?

yuri van helder .
dat is naturel berijkbaar , en is tot nu toe mijn doel omde behalen .

i lol'd @yuri van gelder

zou natural haalbaar kunnen zijn maar die hardheid? bij die stats, hij was zowiezo positief getest op doping controles, nuff said.

lol'd again!!!

Terug
Naar boven